Cerimònia a Nyon
Bayern i City, els rivals més durs per als espanyols en el sorteig de la Champions
Reial Madrid, Atlètic i Vila-real coneixeran aquest divendres els seus adversaris a quarts en un sorteig que determinarà la ruta fins a la final en la Champions i l’Europa League.

La seu de la UEFA a Nyon acollirà aquest divendres l’últim sorteig de la temporada a la Champions i l’Europa League. No només es coneixeran els duels de quarts de final sinó els possibles encreuaments de semifinals i el club que exercirà de local a les finals (el 28 de maig a París en la primera competició continental, i el 18 de maig en el Pizjuán en la segona).
La cerimònia començarà a les 12.00 hores amb els bombos de la Champions. Allà hi haurà tres representants espanyols (Reial Madrid, Vila-real i Atlètic), tres anglesos (Manchester City, Liverpool i Chelsea), un alemany (Bayern) i un portuguès (Benfica). Ni rastre de França, amb la patacada del PSG, ni d’Itàlia, amb la Juventus com a principal absència.
2021/22 quarter-finalists ✅
— UEFA Champions League (@ChampionsLeague) 16 de marzo de 2022
Who will lift the 🏆 in Paris?
Last-8 draw on Friday 🔜#UCLdraw pic.twitter.com/bKuFKKODvE
El Benfica, el desitjat
Notícies relacionadesAl tractar-se d’un sorteig pur sense cap condicionant, hi pot haver perfectament un duel anglès o espanyol a quarts. Evitar Bayern, City i Liverpool, els tres principals favorits al títol segons les cases d’apostes, és l’objectiu dels clubs espanyols, amb el Benfica com a gran desig de tots els participants. L’equip lisboeta va eliminar l’Ajax a vuitens.
L’anada de les eliminatòries de quarts de la Champions es disputaran el 5 i 6 d’abril, mentre la tornada serà set dies després. Les semifinals estan fixades per al 26/27 abril i 3/4 maig. Les rondes de l’Europa League se celebraran els dijous d’aquelles setmanes.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Pròxim Orient Les mesures de la Comissió Europea contra Israel només afectaran un terç de les importacions
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Cinema ‘Sirat’, d’Oliver Laxe, representarà Espanya als Oscars 2026