Lliga Europa

El Leipzig assalta Anoeta i deixa la Reial Societat fora d’Europa

El conjunt alemany es va sobreposar a l’empat de l’anada amb gols d’Orban, André Silva i Forsberg

El Leipzig assalta Anoeta i deixa la Reial Societat fora d’Europa
1
Es llegeix en minuts

La Reial Societat ha quedat fora de la Lliga Europa després de perdre aquest dijous el partit de tornada a la recerca dels vuitens de final davant un Leipzig superior, que va arribar a guanyar 0-2 per encaixar després amb el gol de Martín Zubimendi, que va fer somiar l’afició txuri urdin almenys amb la pròrroga.

Notícies relacionades

Els alemanys s’havien posat per davant en el primer temps amb el gol d’Orbán després de rebutjar Mathew Ryan un penal d’André Silva i després en la segona meitat va arribar el golàs del jugador portuguès que semblava deixar sense vida el conjunt local.

L’entrada de Januzaj i Silva la va notar un equip donostiarra que va escurçar diferències, prèvia revisió VAR, amb un gol de Zubimendi i ja amb l’equip bolcat per buscar l’empat una mà d’Elustondo seria sancionada amb el penal convertit per Forsberg en el definitiu 1-3.