Tennis
Nadal, sobre Djokovic a Austràlia: «Hem de fiar-nos del consell dels que en saben»
El número u espanyol assegura que «em sap greu per ell, però Novak sabia les condicions per endavant»
L’espanyol Rafael Nadal (1) va explicar que «hem de fiar-nos de la gent que en sap», en al·lusió als professionals de la salut, que ens aconsellen que ens vacunem per frenar aquesta pandèmia quan va ser preguntat per la situació que viu el seu company de professió Novak Djokovic després que se li cancel·lés la visa a l’aterrar a Melbourne per no estar vacunat contra la covid-19.
«No és bo per a ningú el que està passant. No conec tots els detalls dels fets així que no puc tenir una opinió consolidada», va aclarir en una roda de premsa després del triomf en segona ronda davant el lituà Ricardas Berankis.
«Em sap greu per ell però Novak sabia les condicions per endavant», va afegir el balear després d’incidir que és important confiar en els professionals de la matèria i seguir el seu consell de rebre la vacuna.
Notícies relacionades«És normal que la gent d’aquí es frustrés. Han passat confinaments molt durs, la gent no podia viatjar d’un estat a altre», va afirmar respecte a l’enrenou que va causar la notícia que el serbi havia rebut suposadament una exempció mèdica per disputar l’Obert d’Austràlia.
«Ell és una persona major d’edat que pren les seves decisions i que ha de pagar les conseqüències d’aquestes decisions», va concloure.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- Receptes rodones La recepta definitiva per fer les millors mandonguilles casolanes
- Renovació en potència La universitat envelleix: més de la meitat de professors es jubilaran en els pròxims 20 anys
- CAS SEPI El jutge deixa lliure Leire Díez, l’expresident de la SEPI i el ‘soci’ de Cerdán al no demanar la fiscal el seu ingrés a la presó
- Eleccions a Extremadura Feijóo augura que Extremadura iniciarà «el canvi» per acabar amb la «degradació» de Sánchez
- Obituari Mor l’exdirectiu del Barça Gabriel Masfurroll
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
