Athletic – Reial Madrid (1-2)
El talent de Benzema catapulta el Madrid a San Mamés
Dos gols de l’astre francès en els primers set minuts van encarrilar el triomf del líder, que va saber aguantar en la segona part. Els blancs tanquen l’any disparats a la Lliga.

Ja ho va dir Carlo Ancelotti al setembre: «Benzema és com el bon vi. Com més vell, millor». Va complir 34 anys diumenge passat, però ningú ho diria. En una altra de les seves habituals exhibicions de talent, l’astre francès va comandar l’últim triomf de l’any del Madrid, que va tombar l’Athletic (1-2) a San Mamés en un partit avançat de la jornada 21. Dos gols del pitxitxi en els primers set minuts van aplanar el camí, tot i que el líder va haver de continuar remant per assegurar la victòria.
Tenir Benzema és una meravella per a qualsevol equip. Mentre el Barça i l’Atlètic s’embussen últimament en l’atac i s’allunyen gairebé sense remei del títol, el Madrid continua vivint de Karim, que suma 15 gols i 7 assistències en la Lliga, unes xifres formidables que completa amb la seva inqüestionable influència en el joc.
Xut sensacional
El Madrid es va plantar a Bilbao amb 11 baixes, entre elles titulars indiscutibles com Modric, Alaba, Casemiro i Carvajal, però Marcelino va avisar en la vigília. «Jo preferiria que no hi juguessin Benzema i Vinicius». Lamentablement per als bascos, el francès va comparèixer i va colpejar aviat els lleons amb un xut sensacional en paràbola que va sorprendre Agirrezabala, el substitut d’Unai Simón. El porter internacional era una de les vuit absències de l’Athletic, també afectat per la covid. Iñigo Martínez, un altre home de Luis Enrique en la Roja, tampoc va jugar.
Notícies relacionadesSense temps per reaccionar va arribar el 0-2 de Benzema, entossudit a amargar la vida als bilbains. Pintava malament la cosa per a l’Athletic, però Sancet va connectar un míssil que va deixar el rècord d’imbatibilitat de Courtois en 538 minuts. Nou minuts i tres gols en un inici volcànic que prometia emocions.
Els Williams, sense punteria
L’Athletic va buscar l’empat de totes les formes possibles, però els Williams no van estar fins i van acabar sucumbint contra un Madrid que va acariciar el tercer gol en botes de Hazard i Kroos. Amb una trobada més que els seus principals rivals, el conjunt d’Ancelotti es dispara a la Lliga: treu 8 punts al Sevilla (segon), 17 a l’Atlètic i 18 al Barça. Un món.
Athletic, 1; Reial Madrid, 2
- Canvis a l’octubre Així serà la nova 2 en català: una desconnexió amb Gemma Nierga, Oriol Nolis i Jordi Basté
- El bus X3, la nova línia exprés de TMB, dobla el nombre de viatgers
- Sisme Un terratrèmol de magnitud 8,8 a l’est de Rússia desencadena alertes de tsunami a diversos països del Pacífic
- FUTBOL Carles Pérez, exjugador del Barça, hospitalitzat després de ser mossegat per un gos als genitals
- Un jutge del TS planteja una reforma per expulsar ocupes en 72 hores
- Programa Habitar B! El Govern resol els set primers concursos per aixecar nou promocions de lloguer assequible a Barcelona
- Una estatunidenca al·lucina amb la infància dels nens a Espanya
- FUTBOL Carles Pérez, exjugador del Barça, hospitalitzat després de ser mossegat per un gos als genitals
- Arxivada la denúncia Antifrau avala la compra de la Casa Orsola i descarta irregularitats
- UNA ALTRA PALANCA El Barça anuncia un acord amb el Congo per promoure "la cultura i la innovació esportiva" al país