Futbol

Detenen al Perú Bryan Reyna, exjugador del Reial Mallorca, acusat de possessió d’armes i drogues

El jugador va formar part de la plantilla vermellona de l’ascens a Segona el 2018

Detenen al Perú Bryan Reyna, exjugador del Reial Mallorca, acusat de possessió d’armes i drogues
1
Es llegeix en minuts

L’exjugador del Mallorca Bryan Reyna ha sigut detingut per presumpta possessió d’armes i drogues a la ciutat de Callao (Perú). L’esportista va ser sorprès el cap de setmana passat per la policia al costat del seu company a l’Acadèmia de Cantolao, Yuriel Celi, segons va informar Magaly TV i recull Infobae.

Bryan Reyna ha sigut detingut per presumpta possessió d’armes i drogues Els futbolistes van ser intervinguts en un vehicle blanc després que Reyna presentés una actitud nerviosa, fet que va cridar l’atenció dels efectius policials. «Es va trobar una arma de foc de color negre marca Browning, model CZ-83, calibre 9, amb inscripcions Made In Czech Republic, sense número de sèrie, pel que sembla, erradicat, proveïda d’un carregador de dotze municions», es llegeix a l’informe policial. Segons explica Infobae, així mateix, a l’esmentada acta es va incloure el decomís de drogues. Segons el document policial, cap dels intervinguts va poder indicar la procedència de l’arma de foc ni de les drogues.

Notícies relacionades

Reyna forma part de la històrica plantilla que va ascendir de Segona B a Segona la temporada 2017/2018. Sota les ordres de Vicente Moreno, l’extrem va disputar onze partits, un dels quals, com a titular, per a un total de 306 minuts. No obstant, atesa la seva joventut, ja que llavors tenia 19 anys, el club va decidir cedir-li al Toledo i Alcoià, sense gaire sort.

No obstant, la seva sortida de Son Moix va ser per la porta del darrere ja que va ser acomiadat per una falta molt greu de disciplina.