ACELL i Special Olympics
Barcelona recupera el seu gran torneig de futbol sala per a persones amb discapacitat intel·lectual
Barcelona acull des d’aquest divendres fins diumenge l’11a edició d’un campionat de futbol sala adaptat que s’ha consolidat en el calendari esportiu barceloní.
Coincidint amb les festes de la Mercè, la Federació ACELL com a organitzador i Special Olympics Catalunya, com a col·laborador principal, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona, impulsen aquest esdeveniment esportiu tan important per als esportistes amb discapacitat intel·lectual.
L’objectiu de la cita és fomentar la inclusió i la integració a través de l’esport per a les persones amb discapacitat intel·lectual, fomentar la relació entre diferents equips nacionals i internacionals i donar a conèixer la ciutat de Barcelona i l’esport adaptat.
Recolzament del Barça
Notícies relacionadesEn aquesta edició, que acull el CEM Mundet, hi participen els següents equips: Special Olympics Catalunya, Special Olympics Aragón, Fundació Llevant UD i Special Olympics Andorrra. En anteriors edicions van participar conjunts de Suïssa, Itàlia i Anglaterra, amb destacats clubs com el Manchester City, l’Everton i el Southampton.
Jugadors del FC Barcelona de futbol sala, com Sergio Lozano, Matheus, Esquerdinha, Marcenio, Feixas i Povill, han donat suport als participants de la competició amb diversos vídeos.
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
- La gestió de la dana Mazón va veure vídeos de les inundacions a El Ventorro i ara sospesa dimitir
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Etologia Així ajuda el vincle amb els animals a superar el dolor emocional
- Lluita per la presidència del Barça L’oposició busca enderrocar Laporta mitjançant una complexa unió
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- Declaració Vilaplana afirma al jutjat que Mazón no semblava tenir pressa «per arribar enlloc»
- Nova cita cultural Òmnium Cultural s’alia amb l’IEC per transformar la Nit de Santa Llúcia en l’equivalent literari dels Premis Gaudí
