EL FUTUR DE PAU I MARC
Segueix el misteri dels Gasol
«No sabria dir si estic més a prop o no de seguir», diu Pau
Cubells afirma que continuen a l’espera del pivot i que Marc en el dia d’avui no és una opció

Pau i Marc Gasol van decidir deixar la selecció espanyola després dels Jocs Olímpics de Tòquio. Segueix el dubte de si la derrota davant els EUA va ser l’últim partit en la carrera dels dos pivots catalans, ja que de moment no han aclarit el seu futur. Marc ha tancat definitivament la porta de l’NBA, però podria penjar les botes a Catalunya, tot i que no en el Barça, sinó en el Girona, club de LEB Or que presideix. Pau, que va jugar l’última temporada al Palau Blaugrana, continua sense revelar si jugarà un any més al Barça.
«Encara estic acabant de rumiar si seguir o no en la meva activitat professional en els últims 23 anys. Posant tots els factors sobre la taula. La decisió no està presa al 100%», va valorar Pau en un acte de la Gasol Foundation, que ha renovat l’aliança amb IFA per l’alimentació saludable de la fundació. «No sabria dir si estic més a prop o no de seguir. Hi ha dies que tinc ganes de tornar a entrenar-me i podria prendre aquesta línia i d’altres en què no ho veig tan clar.
L’espineta de l’Eurolliga
L’Eurolliga és l’únic trofeu, a més de l’or olímpic, que falta en l’exuberant palmarès de Pau. El curs passat hi va estar a punt, ja que va caure a la final. Un esperó per intentar, als 41 anys, allargar una extensa carrera en què brillen amb llum pròpia dos anells de l’NBA. Marc, que també en va guanyar un amb els Raptors, s’ha desvinculat aquesta setmana dels Grizzlies. Amb 36 tornarà a casa, tot i que encara no ha confirmat si serà per jugar amb el seu Girona. Josep Cubells, responsable del Barça de bàsquet, ha assenyalat aquest dijous que en el dia d’avui el club no contempla l’opció de Marc i que espera la decisió de Pau.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Escàndol a la Casa Blanca Trump anuncia una demanda contra ‘The Wall Street Journal’
- La guerra del Pròxim Orient Netanyahu truca al Papa arran de l’atac a l’única església catòlica de Gaza
- Iniciativa. Proposta des de l’alcaldia Collboni demana a 31 alcaldes suport a la llengua
- Cas Koldo L’UCO demana a Interior que l’informi de les visites a Cerdán a la presó
- Esmorzar de ‘Faro de Vigo’ i EL PERIÓDICO Illa: "No volem privilegis, amb la nostra proposta tots guanyen"