Club amb accionistes
El Manchester United puja en borsa pel fitxatge de Cristiano Ronaldo

El Manchester United va arribar a disparar-se gairebé un 9% aquest divendres a Wall Street després que es confirmés la tornada de l’internacional portuguès Cristiano Ronaldo al club anglès.
Després de conèixer-se la notícia, gairebé al migdia a la Borsa de Nova York, les accions es van elevar fins als 19,15 dòlars en el seu millor moment, tot i que amb el pas de les hores van moderar l’avenç.
Al tancament de la sessió al parquet novaiorquès, els títols del club esportiu britànic es van situar finalment en 18,28 dòlars, un progrés del 5,79% respecte al tancament de dijous.
Notícies relacionadesEl valor de mercat de l’equip a Wall Street va superar els 2.800 milions de dòlars, amb un augment de capitalització acumulat del 10% des que va començar l’any.
Cristiano Ronaldo té cinc pilotes d’or, només una menys de les que té Leo Messi. Es va convertir en el màxim anotador de la història de l’Eurocopa, superant els nou del francès Michel Platini. El portuguès ostenta també el rècord de participacions, amb cinc, en un torneig que va conquerir amb el seu país el 2016. En tota la seva carrera professional ha marcat 783 gols, dels quals 118 han sigut per al Manchester United.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels
- Criança El pediatre Carlos González, sobre l'exposició dels nens a les pantalles: "Fins a aquesta edat, res"
- Energia El Govern central exigeix per a aquesta mateixa tarda a REE i totes les elèctriques totes les dades sobre l'apagada
- Educació superior Creix més del 50% el nombre d’universitaris que han de compaginar estudis i treball en només tres anys
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig