Després de fitxar pel PSG
La selfie d’Antonela i Messi viatjant a París: «Cap a una nova aventura»
La incertesa entorn de la carrera de Messi ha arribat avui a la seva fi: el futbolista va emprendre viatge rumb a París juntament amb la seva família per firmar durant les pròximes hores el contracte que l’unirà al Paris Saint Germain de França. Antonela Roccuzzo, la seva dona, va publicar a Instagram un missatge on confirmava la seva nova aventura a la capital francesa, on aquesta tarda es formalitzarà la presentació de l’exjugador del Barcelona. «Amb tot cap a una nova aventura junts els 5″ va escriure en els seus ‘stories’ d’Instagram. A la imatge apareixen tots dos somrients al jet privat en el qual han volat a París.
La dona de Messi ja havia penjat un altre missatge a tall de comiat després de l’emotiva roda de premsa de diumenge:
«¡Que difícil resumir en poques línies tots aquests anys viscuts! Tantes emocions que van deixar les seves empremtes per sempre en les nostres vides. Però com diu la dita, el que no ens mata, ens enforteix! I amb la família com a base sortirem al camp una altra vegada, més enfortits que mai... Anem junts cap a on sigui, però sempre cap endavant! T’estimo amor meu!».
- A Mejorada del Campo Els llimbs de les 2.000 cases il·legals a Mejorada del Campo, a nou quilòmetres de Madrid: «Paguem impostos però no tenim serveis»
- Radiografia de les edificacions irregulars Espanya suma almenys 665.500 habitatges il·legals, la majoria a Andalusia i València
- Caos ferroviari Les obres als túnels del Garraf arrenquen aquest dilluns i posen en perill la mobilitat al sud de Barcelona durant almenys tres mesos
- Marc Masip, expert en addicció tecnològica: «La relació entre consum de xarxes i problemes de salut mental no és de correlació, és de causalitat»
- Mobilització docent La vaga de professors a Barcelona, Barcelonès i Baix Llobregat arrenca aquest dilluns una setmana d’aturades a tot Catalunya
