ACTUALITAT BLAUGRANA
Reunió entre Laporta, Florentino Pérez i Agnelli a Barcelona
Els tres avaladors de la Superlliga es troben en una cita programada des de fa dies
Els presidents del Barcelona, Joan Laporta, el Reial Madrid, Florentino Pérez, i el Juventus Giovanni Agnelli, els tres clubs impulsors de la Superlliga, es van reunir aquest dissabte a la capital catalana.
Els tres dirigents havien pactat fa temps aquesta trobada a Barcelona per analitzar l’última resolució judicial que ordena a la UEFA arxivar definitivament l’expedient disciplinari obert contra els tres clubs.
I també per pactar els passos a seguir en aquesta nova temporada, en què pretenen continuar treballant per crear una competició que, segons han assenyalat de forma reiterada, serviria per salvar l’economia dels principals clubs europeus.
Notícies relacionadesUnes imatges emeses per la cadena Cuatro mostrava l’arribada dels mandataris a l’aeroport del Prat.
La cita també servirà perquè Laporta i Pérez comentin en persona l’acord d’aquesta setmana de LaLiga amb un fons d’inversió i a què tots dos s’oposen.
- Salut La rutina japonesa que només requereix 30 minuts al dia i pot millorar la teva salut
- Salut i drets Gabriel J. Martín, psicòleg: "Per estimar-se millor, cal entendre què ha ferit l'autoestima dels homes gais"
- Al minut Guerra Ucraïna-Rússia, en directe, última hora del conflicte
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora de la situació a l’Orient Mitjà
- handbol Nielsen vol tancar la seva etapa al Barça amb una altra Champions
