Divendres a la nit
Mor als 16 anys el futbolista Noah Gesser, una de les promeses de l’Ajax
El jove va morir amb el seu germà en un accident de trànsit

El futbolista de 16 anys Noah Gesser, considerat una promesa de l’Ajax, va morir divendres en un accident de cotxe amb el seu germà, segons va informar aquest dissabte el club neerlandès.
«L’Ajax ha rebut la terrible notícia que Noah Gesser ha mort», va indicar l’equip en un comunicat.
L’accident va tenir lloc divendres a la nit a IJsselstein, quan el vehicle que conduïa Gesser va xocar contra una camioneta.
Tant Gesser com el seu germà van morir a l’accident, mentre que el conductor de la camioneta va ser traslladat a l’hospital, però només va patir ferides lleus, segons la radiotelevisió pública NOS.
Nascut el 27 de febrer del 2005 a IJsselstein, Gesser havia jugat a l’Ajax des del 2018, després d’haver passat per l’Alphense Boys.
Estava previst que aquesta temporada jugués a l’equip sub-17 de l’Ajax.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Esmorzar de ‘Faro de Vigo’ i EL PERIÓDICO Illa: "No volem privilegis, amb la nostra proposta tots guanyen"
- Alcalde de Vigo Caballero: "Amb Illa veig Catalunya i veig Espanya"
- El president demana un debat "racional" sobre finançament
- Medi ambient La meitat dels municipis amb pla antiincendis no el tenen actualitzat
- Les flames amenacen el parc natural Font Roja, a Alacant