Jocs Olímpics de Tòquio
Muguruza supera Qiang Wang i passa a vuitens de final
La tennista espanyola s’enfrontarà a la vencedora del partit entre la txeca Petra Kvitova i la belga Alison van Uytvanck
L’espanyola Garbiñe Muguruza, setena cap de sèrie del torneig olímpic de tennis, va arrasar la xinesa Qiang Wang (6-3 i 6-0) al parc Ariake per accedir als vuitens de final dels Jocs de Tòquio.
Wang, de 29 anys, número 49 en el rànquing mundial, va oferir, no obstant, una tenaç resistència en els primers jocs. L’espanyola només va poder obrir bretxa al marcador (2-4) en el sisè i, després de trencar-se el servei mútuament a continuació, Garbiñe va tancar la mànega en 35 minuts (6-3).
Notícies relacionadesEl segon set ja va ser una altra història. Amb cops potents i molt combativa, Muguruza va començar amb un nou trencament de servei que va consolidar en el segon joc (2-0) i a partir d’allà el joc de la xinesa es va ensorrar fins a encaixar un zero.
A vuitens de final, Garbiñe s’enfrontarà a la vencedora del partit entre la txeca Petra Kvitova –desè cap de sèrie– i la belga Alison van Uytvanck.
- Problemes de repartiment «Paquet no entregat per no ser a casa»: el volum de feina i les penalitzacions, darrere d’aquest ‘truc’ dels repartidors
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- La dona sense pèls a la llengua
- Forta, valenta i decidida
- Era energia pura
- Bones notícies per a les famílies: Hisenda exonera amb més de 1.000 euros les famílies amb majors de 65 anys
- Els consells de Maria José Valiente, psicòloga i col·laboradorada de SanaMent Maria José Valiente, psicòloga: "Si estàs malament a la feina, parla, no et rendeixis"
- Un subcampionat històric
- Escarabats, gentrificació i turistes al Gòtic
- L’Espanyol celebra el seu aniversari amb festa grossa
