Segona Divisió
Un Girona discret s’alenteix davant un Sabadell sense pólvora
El primer derbi català del 2021 va acabar amb un empat (0-0) que allunya del ‘play-off’ d’ascens l’equip de Francisco i salva els vallesans del descens
El conjunt de Francisco només ha sumat 2 dels 9 últims punts mentre que els arlequinats van tenir diverses ocasions per guanyar en la segona part.
Amb dos punts de nou en les seves tres últimes trobades de Lliga, el Girona ha vist frenades les seves il·lusions d’assalt a la zona de ‘play-off’ d’ascens a Primera. L’equip de Francisco va repetir aquest dilluns davant el Sabadell el mateix resultat del seu duel anterior a Montilivi contra el Rayo, un empat sense gols insuficient per a aquest ambiciós objectiu però generós segons el desenvolupament del joc. Si algun club va merèixer la victòria, va ser el Sabadell.
S’esperava una mica més del Girona en una nova cita a casa davant un rival que ha presentat el 2021 les bones sensacions que va exhibir en l’últim tram de l’any anterior. El quadro arlequinat va encadenar el seu quart partit sense caure i ja es troba fora de la zona de descens, tot i que empati en punts (19) amb el Castelló i l’Alcorcón.
La baixa de Stuani
El derbi català ja es va torçar hores abans de l’inici per al Girona amb la baixa de Stuani per una lesió muscular que el tindrà dues setmanes apartat de la gespa. Tot i així, la primera ocasió clara va ser per a Sylla, que no va ser capaç de rematar amb encert un excel·lent centre d’Aday (m. 8). El domini local va tenir el seu apogeu a la mitja hora amb un gol anul·lat per fora de joc a Aday després d’una rematada de Pablo Moreno repel·lida magistralment per Mackay.
El Girona no va aprofitar aquestes oportunitats i el Sabadell es va anar assentant a poc a poc. Amb un sistema rocós i més clarividència que el seu rival, el conjunt vallesà va acomiadar la primera part amb una bona acció de Querol que Víctor va estar a punt de culminar. El conjunt vallesà va mantenir el bon nivell després del descans fins al punt de malgastar quatre oportunitats clares per emportar-se una valuosíssima victòria.
Stoichkov, desencertat
Notícies relacionadesJuan Diego Molina, més conegut com Stoichkov, va llançar per la borda les seves dues opcions, la primera després d’eludir la mala sortida de Juan Carlos i la segona amb un cop de cap que va anar a fora per poc.
Els canvis encara van donar més dinamisme als visitants, tan entonats en el joc com desencertats en l’acabament. Un xut fluix de Juan Hernández (m. 81) i una volea desviada de Guruceta (m. 86) van ser els últims intents d’un Sabadell sense pólvora que va perdonar la vida a un Girona gris.
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Sorteig del 'Gordo' Ni cobrar-lo ni trucar als teus amics: què és el primer que has de fer si et toca la Loteria de Nadal?
- Investigació a la dona del president L’Audiència manté Begoña Gómez imputada per malversació per l’«interès en els assumptes lucratius» de la seva assistent a la Moncloa
- Postura ferma Salvador Sobral rebutja tornar a Eurovisió el 2026 i marca una línia vermella amb Israel
- El Govern defensa l’IRTA-CReSA La Generalitat reitera que no hi ha «cap indici» que el brot de pesta porcina sortís d’un laboratori
- Hostaleria Abaixa la persiana el restaurant de Pep Guardiola: últims dies
