la situació esportiva
¿Quan es reprèn l'esport escolar i amateur i com funcionarà en cada fase de la desescalada?
Fins al 4 de gener no es reprendran les competicions no professionals a Catalunya pel nou rebrot de coronavirus

getthumbsbyfilename
A partir del pròxim dilluns, 23 de novembre, comença la segona desescalada a Catalunya, que comportarà la reobertura gradual dels espais esportius. En concret, en la denominada primera fase que comença en la data esmentada, es permet la pràctica esportiva federada no competitiva en equipaments a l’aire lliure.
Es permetrà la repartura de les instal·lacions esportives a l’aire lliure amb un 50% de l’aforament i també a les piscines, tot i que siguin en recintes tancats. També es permet la reobertura dels gimnasos amb un 30% de l’aforament, cita prèvia i sense vestidors. Es permet la pràctica esportiva federada no competitiva en equipaments a l’aire lliure. Les activitats, excepte les federades, es podran fer amb un màxim de sis persones.
A partir de la tercera fase, és a dir el 21 de desembre, abans de Nadal, l’aforament passarà al 70% a l’aire lliure i al 50% en interior. Quant a l’esport escolar totes les activitats extraescolars queden restringides a un màxim de sis persones, fins al 4 de gener (quarta fase) quan ja no hi haurà restriccions quant a nombre de persones.
Cal tenir molt en compte que les competicions esportives, sempre traient-les de l’àmbit professional, no es reprendran fins a l’any que ve, concretament fins al dilluns 4 de gener.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Al tancament del mercat La CNMC es disposa a aprovar l'opa sobre el Sabadell amb compromisos assumibles per al BBVA
- OBRES A L'ESTADI La gespa del nou Camp Nou, a punt
- Comissió d'investigació El Govern central enviarà el CNI a les elèctriques a partir d'aquesta nit per recaptar dades per l'apagada
- Segons l'Idescat Sant Just Desvern torna a ser el municipi amb més renda per càpita, per davant de Matadepera i Tiana
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels