NOVA ETAPA
Kubo: «Vaig elegir el Vila-real perquè és la millor opció»
El jugador japonès arriba cedit pel Madrid a l'equip que entrenarà Unai Emery

lmendiola54446740 grafcva7223 vila real castell n 11 08 2020 el jugador 200811162507 /
El jugador japonès Takefusa Kubo va assenyalar durant la seva presentació com a nou jugador del Vila-real, on jugarà cedit una temporada pel Reial Madrid, que finalment va decidir recalar a l’equip castellonenc, malgrat les nombroses ofertes que tenia, perquè tant ell com el seu entorn consideren que és la millor opció.
«Vaig elegir el Vila-real perquè és la millor opció, així ho pensem jo, la meva família i representants, així que ara he de demostrar-ho. Sí que hi va haver altres ofertes, però aquesta va ser la millor, per això vaig venir aquí. Només estic centrat en el Vila-real, no penso en altres coses. Estic 100% al servei del Vila-real, com l’any passat ho vaig fer en el Mallorca», va explicar.
El jove futbolista va assegurar que està «molt content per formar part d’aquest gran equip. Acabo de veure el camp, ja vaig jugar una vegada aquí, però és espectacular, com la Ciutat Esportiva. Espero fer una bona temporada tant a nivell individual com col·lectiu. Espero poder fer una gran temporada, veurem com van succeint les coses».
Notícies relacionadesKubo va apuntar que quan es va enfrontar al Vila-real «em va costar seguir el ritme, perquè ells tenien sempre la pilota, però ara això passarà al revés i m’emociona» i va afegir que no li importa la demarcació en la qual el faci jugar l’entrenador Unai Emery. «Estic disposat a jugar on sigui. Vaig poder parlar amb el míster i amb alguns jugadors, però ja anirem comunicant-nos amb la gent del club», va indicar.
Malgrat la seva joventut, el centrecampista asiàtic va afirmar que no l’espanta la quantitat de jugadors de qualitat que el Vila-real reuneix en la línia medul·lar. «Hi ha molta competència, però he de disfrutar-la; és un esport col·lectiu i ens haurem d’ajudar entre tots. No sé qui vindrà, però sí que els jugadors que són aquí tenen un gran nivell, contra ells he tingut un dels pitjor partits que he jugat», va recalcar.
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Sous públics Els funcionaris de l’Estat cobraran una paga per retards i la pujada del 0,5% en la nòmina de juliol
- Pakito i Akkaspace, dos ‘hackers’ adolescents
- La doble aposta catalana
- Pronòstic del Meteocat Cap de setmana de pluja i calor a Catalunya: El Meteocat activa avisos tant per precipitacions torrencials com per calor nocturna
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- Finances personals ¿Pagar deutes o estalviar? Això és el que has de fer segons Pedro Becerro, expert en finances personals
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- FC Barcelona La impactant llista de convidats del 18è aniversari de Lamine Yamal: de Bad Gyal a Duki o Bizarrap