Neix el Trofeu Carranza virtual per als clubs de Segona
El Cadis abraça l'invent d'Ibai Llanos amb els cracs de LaLiga per recaptar diners per combatre el coronavirus

carranza
El Cadis CF ha acabat de crear aquest dimecres el I Trofeu Ramón de Carranza de eSports, amb 21 dels 22 equips que competeixen aquesta temporada a LaLiga SmartBank i amb caràcter solidari, per lluitar contra la crisi del coronavirus durant l’estat d’alarma. La idea que va tenir Ibai Llanos fa una setmana portant els clubs de Primera a disputar una lliga virtual amb el FIFA ha arrelat i s’expandeix. Aquell repte va recaptar 140.000 euros per combatre el Covid-19.
Amb l’única absència del Reial Oviedo, aquesta primera edició del Trofeu Carranza d’eSports replicarà el format de ’LaLiga Santander Challenge’ gràcies a una competició ‘online’ de FIFA20, el popular simulador de futbol dissenyat per Electronic Arts.
Notícies relacionades«Tot el recaptat serà donat al Ministeri de Sanitat», ha indicat el Cadis mitjançant una nota de premsa, animant a donar a través de GoFundMe «en benefici de la lluita contra el Covid-19».
Un jugador de cada primera plantilla representarà el seu propi club, en una eliminatòria a partit únic i amb una durada de 10 minuts cada part. Les cinc rondes prèvies es disputaran divendres que ve, per a així completar un quadro de vuitens de final que començarà un dia després.
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- La consellera de Salut, en contra d’ampliar el Prat
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Alejandro Valverde: "Pogacar és el candidat a la victòria, però no ho tindrà fàcil amb Vingegaard"
- Despullar un sant
- ¿Violència gratuïta o esport noble?
- Scariolo anuncia que deixa la selecció després de l’Eurobasket i posarà rumb al Reial Madrid