La Copa del Rei de futbol 2019-2020 comença a entrar en la fase decisiva amb els vuitens de final, que es jugaran la setmana que ve després del sorteig celebrat a la Ciutat del Futbol, a Las Rozas (Madrid). Les eliminatòries seran a partit únic, igual com passarà, al febrer, amb els quarts de final.
El Barça ha quedat aparellat amb el Leganés (el partit es disputarà al Camp Nou), mentre que el Reial Madrid es desplaçarà a La Romareda per enfrontar-se al Saragossa. Fins a les semifinals no es jugaran els encreuaments a partit doble. La final del torneig està programada per al dissabte 18 d’abril, ja que la celebració de l’Eurocopa obliga a avançar tot el calendari tant en la Lliga com en la Copa.
Aquests són tots els partits de vuitens de final, per als quals ara la federació ha de precisar dates i hores:
- Badajoz-Granada
- Cultural Lleonesa-València
- Tenerife-Athletic
- Saragossa-Reial Madrid
- Mirandés-Sevilla
- Rayo Vallecano-Vila-real
- FC Barcelona-Leganés
Notícies relacionades- Reial Societat-Osasuna
Així hem narrat el sorteig de Copa en directe:
Fa 2002 dies
Fa 2002 dies
Fa 2002 dies
Fa 2002 dies
Fa 2002 dies
Fa 2002 dies
Fa 2002 dies
Fa 2002 dies
Fa 2002 dies
Fa 2002 dies
Fa 2002 dies
Fa 2002 dies
Fa 2002 dies
Fa 2002 dies
Fa 2002 dies
Fa 2002 dies
Fa 2002 dies
Fa 2002 dies
Fa 2002 dies
Fa 2002 dies
Osasuna CD Leganés Vila-real CF València CF Reial Societat de Futbol Sevilla FC Granada CF Athletic de Bilbao Copa del Rei Reial Madrid Barça
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- El PSOE atia el president del PP pel seu silenci davant "la venda de lleis"
- Feijóo, sense citar Montoro, defensa "investigar el que calgui investigar"
- "S’ha de consensuar amb C. M."
- La xacra de la corrupció El Ministeri d’Hisenda destitueix dos càrrecs imputats en el cas Montoro
- Escàndol a la Casa Blanca Trump anuncia una demanda contra ‘The Wall Street Journal’