L'EUROPEU DE WATERPOLO
Espanya supera Croàcia i es fica a la final de l'Europeu
Els gols de Munarriz i les parades de López Pinedo decideixen un partit espectacular (9-8)
lmendiola51925049 spain s wing felipe perrone vies with croatia s wing lovre m200124185146 /
Sense sofriment no hi ha recompensa. I Espanya va saber patir i prevaler davant Croàcia per classificar-se per a la final de l’Europeu, imposant-se per 9-8 en una brillant actuació a Budapest, arrodonint així la gran actuació del waterpolo espanyol en el torneig, en què també ha aconseguit una plaça per a la final femenina d’aquest dissabte.
Les parades de Dani López Pinedo i els gols de Munarriz van ser unes de les claus del triomf de la selecció espanyola, que va afrontar amb una enorme tranquil·litat la semifinal davant el quadro croat i va saber resoldre en el moment decisiu.
És la tercera final consecutiva en les grans cites per a la selecció que dirigeix David Martín, subcampiona del món el passat estiu a Gwangju (Corea) davant Itàlia, i també medalla de plata fa dos anys en l’Europeu de Barcelona (va perdre la final davant Sèrbia en els penals), demostrant que la reconstrucció de l’equip duta a terme pel tècnic barceloní ha sigut un èxit absolut.
- Plet per impagament El cantant Francisco trenca el silenci: «No m’amago. Soc un personatge públic i localitzable»
- Calendari laboral Els 2 ponts festius a L'Hospitalet abans de l’estiu i un superpont per a qui pugui agafar-se dies
- Música i benestar Enric Palau, exdirector del Sónar: “Un concert em pot canviar la vida i una cançó em salva el dia”
- TELEVISIÓ I MAS Els 150 anys d’Estrellla Damm
- Barcelona, protagonista Els millors xefs d’Espanya rememoren Santi Santamaria
