FUTBOL
Xabi Alonso, absolt de defraudar Hisenda
La fiscalia demanava dos anys i mig de presó per a l'exfutbolista i actual entrenador del filial de la Reial Societat
jcarmengol38086443 soccer football bayern munich news conference uefa champ180315142119 /
L’Audiència de Madrid ha absolt l’exfutbolista i actual entrenador del filial de la Reial Societat, Xabi Alonso, de tres delictes contra la Hisenda Pública als exercicis del 2010, 2011 i 2012 pels quals la fiscalia li demanava dos anys i mig de presó.
L’Audiència ha notificat aquest dimarts la resolució de la sentència, a la qual ha tingut accés Efe, en què eximeix de responsabilitat penal pels fets pels quals estava sent acusat Alonso i els altres dos encausats. Es tracta del seu assessor fiscal, Iván Zaldúa, i Ignasi Maestre, llavors administrador d’una societat establerta a Madeira (Portugal), a la qual Alonso presumptament va cedir els seus drets d’imatge el 2009.
Notícies relacionadesAlonso es va negar a acordar amb Hisenda el pagament d’una quantitat econòmica perquè se li retiressin les imputacions en el seu de cas de frau fiscal. L’exfutbolista no va voler pagar cap tipus de multa, ja que sempre s’ha considerat innocent i afirmava que els seus pagaments estaven al dia. El mes d’octubre passat,Alonso va haver de seure al banc dels acusats per declarar sobre les seves presumptes irregularitats amb Hisenda.
L’Audiència de Madrid ha ratificat la seva innocència, tot i que la sentència es pot recórrer davant del Tribunal Superior de Justícia de Madrid.
- Mobilitat La línia de metro que va trencar motllos
- La nit més màgica Reis i nens desafien el fred en la cavalcada
- Edgar Canet continua enlluernant en el Dakar
- CRÍTICA Xabier Anduaga es llueix al Liceu
- Campanades L'enginyeria artesanal del vestit de les campanades de Pedroche: dotze anys d'història i una tiara de mascareta
- Sorteig extraordinari ¿Quant toca per dècim en la Loteria del Nen 2023?
- L’Ibex renova els seus màxims i supera 17.600 punts
- El PP rebutja Delcy i admet "dubtes" de si Trump va violar el dret internacional
- Cop al chavisme Sánchez calma Sumar en assumir la condemna de l’agressió dels EUA
- Cop al chavisme El rastre de Delcy en el cas Koldo
