novetats blanques
La Masella i Ordino, les primeres estacions a obrir
Les nevades d'aquesta setmana ja permeten l'obertura de l'estació de la Cerdanya i de l'andorrana

ordino
Les estacions pirinenques de La Masella id’Ordino Arcalís es converteixen aquest cap de setmana en les més matineres a l’hora d’obrir instal·lacions per als esquiadors, en l’estrena de la temporada esportiva 2019-2020. Així, tant el Pirineu català, a la Cerdanya, com l’andorrà, s’avancen i confirmen l’obertura de les seves àrees esquiables, gràcies a les nevades d’aquesta setmana.
Estació oberta ininterrompudament fins a final de temporada!
— Masella (@MasellaPirineu) 13 de noviembre de 2019
¡Estación abierta ininterrumpidamente hasta final de temporada! pic.twitter.com/tqF2eNv8jq
La Masella ja va posar en funcionament una part de les seves instal·lacions dimecres passat mentre que Ordino-Arcalis, que aquesta temporada s’integra de ple a Grandvalira, quant a la seva explotació, ja té condicionades un total de 10 pistes per a aquest dissabte. El cap de setmana vinent i, sobretot, l’últim de mes, permetran que la resta d’estacions pirinenques ja es posin en ple rendiment.
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Bizum Bizum canvia les regles: a partir d'ara aquests enviaments estaran prohibits
- Tribunals Els Mossos que van ajudar a escapar Puigdemont van aparcar el cotxe de la fuga el dia anterior a Arc de Triomf
- Informe d’Acció Catalunya és la segona regió del món que més inversió tecnològica atrau per al sector de la salut
- Interior combatrà el frau en els canvis de sexe en els Bombers