nova data
La Cursa Bombers de Barcelona, ajornada per les mobilitzacions
La prova s'havia de córrer diumenge i ara es trasllada a l'1 de desembre
/
La Cursa Bombers de Barcelona, programada per a aquest diumenge, s’ha vist obligada a canviar de nou la data de celebració, com a conseqüència de les mobilitzacions programades el cap de setmana vinent a la capital catalana a conseqüència de la sentència del TS sobre els líders del procés. Inicialment, la prova, de 10 quilòmetres i una de les més populars de Catalunya, s’havia de disputar el 10 d’abril, però va ser ajornada en aquesta primera ocasió per la coincidència amb la jornada de les primeres eleccions generals de l’any.
La nova data estipulada ara és la de l’1 de desembre. L’organització ha indicat que tornarà l’import de la inscripció a tots aquells atletes populars que no hi puguin acudir aquell diumenge, sempre que ho facin abans del 5 de novembre.
El comunicat oficial
L’organització de la Cursa Bombers ha emès un breu comunicat. «La confluència d’esdeveniments d’alta ocupació a la via pública al llarg del cap de setmana fa que, seguint les indicacions del servei municipal de Protecció Civil, la celebració de la prova es traslladi al diumenge 1 de desembre. D’aquesta manera, es vol garantir que la prova esportiva transcorri amb tots els requeriments tècnics necessaris, i mantenir els serveis de qualitat que la caracteritzen», indiquen.
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- La gestió de la dana Mazón va veure vídeos de les inundacions a El Ventorro i ara sospesa dimitir
- Anàlisi L’operació sortida de Mazón i la jugada a tres bandes: Catalá, Pérez Llorca i Mompó, en els llocs clau
- La responsabilitat política Moment ‘Crim i càstig’, anàlisi
- Crisi a la Generalitat Valenciana Mazón dimiteix sense convocar eleccions i apel·la a Vox per nomenar un nou president
- La tarda que Lamine va fer un petó a l’escut
- El Barça s’aferra al seu atac
- Una periodista ‘d’alt impacte’ atrapada a El Ventorro
- Vilaplana testifica per aclarir les incògnites de la tarda del 29-O
