En un camp municipal
Llançà expedienta el club que va contractar una 'stripper'
L'alcalde en funcions, Pere Vila, diu que la situació ha generat una mala imatge del municipi

stripper
L’Ajuntament de Llançà condemna l’actuació d’una ‘stripper’ durant la celebració de l’ascens a Segona Catalana i obrirà un expedient informatiu al club de futbol. Els grups municipals han acordat la decisió en una junta de portaveus extraordinària, en què també han anunciat que faran campanyes de sensibilització per intentar revertir la mala imatge que s’ha projectat de l’equip i del municipi a l’exterior.
L’alcalde en funcions, Pere Vila, va dir que arran de l’expedient es crearà una comissió amb tots els partits polítics on es demanaran explicacions dels fets per dirimir responsabilitats. "Tots els grups estarem defensant els drets i ajudant el club en aquest moment de transició", va remarcar Vila, amb referència a la dimissió del president i del secretari de l’equip.
Per la seva banda, els jugadors han fet un nou comunicat en què rebutgen els fets i afirmen que no comparteixen ni creuen que "una celebració d’ascens ni de qualsevol mena tingui a veure amb la cosificació de la dona".
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- El PSOE atia el president del PP pel seu silenci davant "la venda de lleis"
- Feijóo, sense citar Montoro, defensa "investigar el que calgui investigar"
- "S’ha de consensuar amb C. M."
- La xacra de la corrupció El Ministeri d’Hisenda destitueix dos càrrecs imputats en el cas Montoro
- Escàndol a la Casa Blanca Trump anuncia una demanda contra ‘The Wall Street Journal’