En un camp municipal
Polèmica al Llançà per una 'stripper' al vestidor per celebrar el seu ascens a Segona
El club es disculpa per no haver demanat permís a l'ajuntament, ja que és un camp municipal
stripper
Un striptease d’una dona al vestidor del Club Esportiu Llançà en el marc de les celebracions de l’ascens a Segona Divisió Catalana ha portat que el club emeti un comunicat de disculpa davant les persones que s’hagin sentit ofeses per l’espectacle. La polèmica, en unes instal·lacions municipals, la va destapar el 'Diari de Girona'.
La celebració de l'ascens del Llançà acaba amb una «stripper» al camp municipal #stripper https://t.co/Yi477uF1jL pic.twitter.com/DW31iPvrZT
— Diari de Girona (@DiarideGirona) 29 de mayo de 2019
El club atribueix la contractació dels serveis de la noia a "un regal que va fer una persona" a títol individual, sense que l’entitat esportiva hi intervingués "en cap cas". El secretari de l’equip de futbol, Francesc Romero, va ser qui va contactar amb la dona prèviament. Malgrat que s’ha disculpat amb l’alcalde del municipi, remarca que l’únic error, per a ell, va ser no haver demanat permís prèviament a l’ajuntament.
Notícies relacionades"Des del CE Llançà voldríem demanar disculpes si en algun moment algú es va sentir ofès pels fets que van ocórrer als vestidors una vegada finalitzat el partit del primer equip", ha remarcat el club en un comunicat.
A més, el club afegeix que "en cap moment es va fer amb ànim d’ofendre ningú, sinó amb motiu de celebració per l’ascens a Segona Catalana". Finalment, el comunicat reitera la petició de disculpes "algú s’ha sentit ofès".
- Acomiadaments Acomiaden una dona que estava de baixa per diabetis després de ser gravada per un detectiu bevent còctel negre d'estiu en un restaurant
- Una malaltia sense gènere ni edat Eva Cristina, diagnosticada de fibromiàlgia als 19 anys: «No vull que em vegin dèbil»
- Combustibles Preu de la gasolina i el dièsel avui, 31 de març, a Espanya per la Guerra de l’Iran: la sense plom 95 baixa mentre el dièsel continua pujant
- Mort assistida Abogados Cristianos denuncia la metgessa que va tramitar l’eutanàsia de Noelia per ser coordinadora de trasplantaments
- Entorn natural Un santuari d’animals a una hora de Barcelona busca voluntaris per viure-hi: dies, setmanes i fins i tot mesos
