CITA EL 2020
La marató dels Jocs de Tòquio començarà a les 6 del matí
La prova servirà per posar el colofó a la competició i es disputarà tan d'hora per mitigar la calor
aguasch35252960 rio de janeiro brazil 21 08 2016 eliud kipchoge of keny160821214235 /
La marató masculina delsJocs Olímpics de Tòquio 2020 començarà a les 6 del matí del dia 9 d’agost, segons el calendari detallat aquest dimarts pel comitè organitzador. Les curses per decidir les medalles en aquesta disciplina tindran lloc els dies 2 i 9 d’agost del 2020 en les respectives categories femenina i masculina, i començaran a primera hora del matí per mitigar les altes temperatures que es preveuen a l’estiu a la capital nipona per recomanació d’un comitè d’experts mèdics designat pel COI.
Després de la cerimònia d’obertura, que tindrà lloc el 24 de juliol a les 20.00 hores, la primera prova de medalla es disputarà l’endemà, el tir amb rifle femení des de 10 metres, mentre que el 8 d’agost, un dia abans de la cerimònia de tancament, es disputaran fins a 30 finals d’esdeveniments amb medalla.
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Investigació pel 29-O "Un puto desastre serà això presi", va escriure Mazón a Feijóo en la dana
- Meteorologia adversa Catalunya s’endinsa en el Nadal més turbulent des de l’any 2008
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Ruta Un encreuament de camins
- Regal nadalenc La gran sèrie sobre el futbol americà i la vida
- Cata mayor Entre l’ou farcit i el cubanito
- Taules amb un toc brillant Els millors plats festius de BCN
