Ultres de l'Espanyol pengen fotos d'Anne Frank vestida del Barça
La imatge ha aparegut penjada a l'estadi de Montilivi
frank-fcb
Diverses imatges d’Anne Frank vestida amb la samarreta del Barça van aparèixer penjades a l’estadi de Montilivi on l’Espanyol va derrotar el Girona, en l’última jornada de Lliga. El muntatge fotogràfic amb la cara de l’autora del 'Diari d’Anna Frank', una nena jueva assassinada pels nazis en un camp de concentració, es va exhibir a la zona de l’estadi gironí que va ocupar l’afició periquita com a mofa cap al conjunt blaugrana, una cosa que, suposadament, no té per què molestar qualsevol aficionat del Barça amb un mínim de criteri.
No és la primera vegada que s’utilitza la imatge d’Ana Frank, per part de grups ultres, com sembla ara el cas, per burlar-se amb terminologia antijueva d’aficions rivals. Va passar la tardor del 2017 quan seguidors radicals del Lazio van utilitzar la imatge de l’escriptora amb un muntatge amb la samarreta de la Roma durant un partit de Lliga davant del Cagliari. Aquest fet va provocar un gran enrenou a Itàlia i les queixes de les associacions jueves del país.
- Varietat lingüística Aquests són cinc dels gentilicis més estranys i curiosos de Catalunya: origen i significat
- Turisme rural L’hotel centenari que domina el Montseny busca hereu: surt a la venda la gran joia de Viladrau
- Donald Trump El dubte
- Top 10 Aquests són els supermercats que paguen millor a Catalunya: el top 10 que més fan parlar
- Entrevista a Oriol Mitjà, metge i investigador expert en malalties infeccioses Oriol Mitjà: "la depressió no és deixadesa, ni mandra. És un dolor que et treu les ganes de viure"
