DESPRÉS DE L'ELIMINACIÓ
Maradona s'enfada a Mèxic i s'enfronta als seguidors rivals
El tècnic argentí va intentar agredir els aficionats de l'Atlético San Luis després que els Dorados perdessin la final per l'ascens a la Lliga MX
aguasch46123946 dorados head coach diego maradona center speaks by a walki181203110340 /
ElsDorados de Sinaloa, l’equip mexicà entrenat per Diego Armando Maradona, va perdre la final per l’ascens a la Lliga MX per 4-2 contra l’Atlético San Luis en la pròrroga, i l’exentrenador de la selecció argentina no va poder contenir-se.
Una vegada acabat el partit, el campió del món a Mèxic 1986 no va poder aguantar la fúria i va intentar agredir els aficionats de l’equip rival, que li estaven cantant de broma després de la derrota. Finalment no va tenir èxit en la seva escomesa contra els seguidors, ja que va ser contingut pels seus ajudants.
Maradona va haver de mirar tot el partit des d’una llotja, degut que, en el partit d’anada, en què el seu equip va guanyar 1 a 0, va ser expulsat.
Notícies relacionades
- Dels llibres a la pantalla Agatha Christie immortal: guia per veure les millors sèries basades en les seves novel·les
- Primera reunió de l’any Puigdemont cita dilluns la direcció de Junts a Waterloo davant el nou finançament i pendent de la seva tornada
- Gala de cine Globus d’Or 2026: Els millors vestits de la catifa vermella, d’Amanda Seyfried a Teyana Taylor, Jennifer Lawrence i Ariana Grande
- Llista suculenta Deu restaurants italians amb bon gust
- La gran dama del crim Els 10 millors llibres d’Agatha Christie, ideals per entendre l’origen del ‘cozy crime’
