MERCAT D'HIVERN
La premsa madrilenya desencadena l''operació Hazard'
El Madrid mira al mercat per reforçar l'equip enmig d'una galopant crisi esportiva
aguasch44787388 chelsea s eden hazard centre celebrates scoring his side s180826204703 /
El Reial Madrid ha posat en marxa l’‘operació Eden Hazard’ amb tots els efectius disponibles. Enmig de la galopant crisi esportiva que assola l’equip de Lopetegui, s’enalteixen les virtuts del belga, s’especula sobre com i quan arribarà al Madrid o per quants diners sortirà del Chelsea. Amb l’entrenador qüestionat, després de quatre partits sense marcar, la conversa sobre el Reial Madrid s’ha traslladat a un futur supeditat al mercat, mentre viu en un present colpejat pels mals resultats. N’hi ha prou amb repassar les primeres portades dels diaris esportius i els programes de ràdio madrilenys
Les negociacions per fitxar el jugador belga segueixen en el mateix punt, a l’espera que Hazard respongui a l’oferta de renovació o que el Chelsea decideixi vendre'l. No obstant, s’ha posat en marxa la gran escenografia mediàtica per reclutar de nou la il·lusió dels madridistes de cara a un futur esportiu que ara mateix es denota incert.
“És el meu somni”
Hazard no amaga el seu desig de jugar en el Reial Madrid: “És el millor club del món. No vull mentir, és el meu somni des que era nen”, va dir el cap de setmana. Però també va deixar clar que encara no ha pres una decisió, que valora renovar amb el Chelsea i que, en qualsevol cas, no seguirà el camí del seu compatriota Courtois, quan va forçar la seva sortida del club a l’estiu amb destinació al Bernabéu.
Hazard, a qui Fagner fa la traveta al Bèlgica-Brasil del Mundial /
A partir d’allà, la filtració de notícies sobre el futurible jugador del Madrid ha sigut constant. En cada mitjà de comunicació s’especula sobre si fitxarà en pocs mesos, almercat d’hivern o si caldrà esperar fins a la temporada que ve, si el jugador demanarà al Chelsea sortir o es mantindrà, com fins ara, en un pla de respecte màxim a les decisions del seu club.
Les enquestes sobre l’acceptació que tindria el belga entre l’afició madridista s’han propagat com un virus i han enaltitHazard com a la solució, enmig del pitjor inici de Lliga en el que portem de segle, per a tots els problemes esportius.
Renovar o no renovar
Notícies relacionadesEl gran debat a Anglaterra entorn d’Hazard no és quin seria la seva destinació, és si renovarà o no el seu contracte amb el Chelsea, que acaba el 2020. Si es decantarà per complir el seu somni d’infantesa o apostar per triomfar en el club que, segons les seves paraules, l’hi ha donat tot. Tot després de passar un estiu complicat després de no aconseguir plaça a la Champions League però mentre està passant un dolç moment de joc.
El cas guarda certes similituds amb el d’Antoine Griezman, l’Atlètic de Madrid i el Barça a l’estiu. Al final, en contra del que es creia, el jugador va acabar renovant pel club madrileny.
- Londres 1960 L’única vegada que Espanya tampoc va participar a Eurovisió: aquest va ser el motiu
- A Collserola Trobats 50 senglars morts dins del radi d’afectació de la pesta porcina africana
- Ensenyament A 4t d’ESO triaran entre matemàtiques acadèmiques o pràctiques
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- La tornada del rei Rosalía, eclipsada: els cantants i cançons més escoltades a Spotify Wrapped 2025
- Automobilisme Lando Norris conquista el Mundial de Fórmula 1 i evita el miracle de Verstappen
- Consulta popular Guanya el ‘sí’ a Gósol i el municipi passarà a formar part de la província de Barcelona
- Crisi sanitària Així operen els gossos que rastregen a la recerca de senglars morts per la pesta porcina
- Pesta porcina Experts catalans, espanyols i europeus rastrejaran la possible fuga de la pesta porcina des d’un laboratori
- La legislatura catalana Òscar Ordeig, el conseller amb més ‘aldarulls’ sobrevinguts al Govern
