'PLAY-OFF' D'ASCENS A PRIMERA
El Numància tomba el Saragossa de la lluita per l'ascens en el minut 91
Un gol de Pape Diamanka al temps afegit deixa el Zaragfoza un altre any a Segona

zentauroepp43684096 graf7012 zaragoza 09 06 2018 los jugadores del numancia 180609213702 /
Un gol de Pape Diamanka a La Romareda al minut 91 (1-2) ha permès aquest dissabte al Numància seguir a la lluita per l'ascens a Primera Divisió. El Saragossa, que havia empatat a Sòria (1-1), va reaccionar al gold'Íñigo pérez (min 64) amb un altre de Mikel González (min 79) que forçava la pròrroga, però la diana del senegalès va condemnar el conjunt aragonès.
El Numància enfrontarà a anada i tornada amb el guanyador del duel entre Valladolid i Sporting d'aquest diumenge a El Molinón (20.30 h). A l'anada, el conjunt val·lisoletà es va imposar per 3-1 als asturians a Zorrilla.
Temes:
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- «UNA NIT PERFECTA» Flick, l’amo de les finals, despulla el Madrid (capítol III)
- Creu de Sant Jordi 2019 Mor Montserrat Úbeda, referent de la catalanitat i ànima d’Ona Llibres
- Mil anys d’aniversari Montserrat rep amb devoció la sortida de la Moreneta per primera vegada en aquest mil·lenni
- La caixa de ressonància ¿Un concert pot competir amb un Barça-Madrid?
- El germà de Sánchez, a judici La jutge de Badajoz veu motius per processar el germà de Sánchez i dona per acabada la instrucció
- Declaració de la Renda El tràmit que has de fer quan una persona mor i que és motiu de sanció
- Loteries Números premiats a la Grossa de Sant Jordi 2025: primer, segon i tercer premi
- Entrevista Magí Garcia: «La lluita contra el que és ‘woke’ és una obsessió americana que aquí han copiat els més idiotes de la classe»
- La divisió del sector progressista del TC frena l’aval a la ‘llei trans’