JORNADA DE LA PREMIER
Guardiola exhibeix un nou símbol groc en una altra victòria del City (0-2)
El tècnic se solidaritza amb una campanya a favor dels malalts terminals i alhora es col·loca sota l'abric el llaç groc tot i la sanció

marcosl42489801 manchester city manager josep guardiola gestures before the 180312212543 /
Pep Guardiola no canvia gens ni mica, tot i la multa de 20.000 lliures de la Federació Anglesa. En la brillant victòria del Manchester City al camp de l'Stoke (0-2), el tècnic català s'ha col·locat una altra vegada el llaç groc, mig amagat per l'abric, i a més ha exhibit un nou símbol del mateix color completament visible a la solapa: un narcís, de la Fundació Marie Curie i la seva campanya per a la recaptació de fons que es fa al març a Anglaterra amb l'objectiu de solidaritzar-se amb malalties terminals.
🔴 0-1 🔵 #scfcvcity pic.twitter.com/GMrrniutxf
— Manchester City (@ManCityCatala) 12 de marzo de 2018
La campanya es diu Great Daffodil Appeal i també l'ha exhibit Paul Lambert, el tècnic de l'Stoke. És una tradició britànica, com ho és aquesta temporada que el City guanyi sempre. Aquest dilluns, en l'últim partit de la jornada, el conjunt de Guardiola s'ha imposat amb dos gols del canari David Silva, el millor jugador del partit. Els dos gols han sigut anotats en el primer temps. El City hauria pogut acabar fàcilment amb una victòria més àmplia, enla vista de les ocasions generades.
Ara el City gaudeix de 16 punts d'avantatge sobre el segon classificat i disfrutarà de l'aturada de la Premier. Els comentaris a la Lliga consisteixen a endevinar la data probable de la conquista matemàtica del campionat i podria produir-se el 7 d'abril a casa i ni més ni menys que contra el Manchester United.
Un altre nivell
Guardiola ha admès després del partit que estan a prop de l'èxit que busquen. "Ja sumem 81 punts, que és un munt. Ser campió és dur, molt complicat. El nostre club no té una història que ho avali. Així que com més aviat millor guanyem el títol, millor. Tant hi fa on. Entenc que els nostres seguidors volen que sigui contra el United però l'objectiu és el nostre pròxim partit. Si juguem així, tard o d'hora serem campions".
Lambert ha reconegut per la seva banda la superioritat del líder. "És un equip sensacional. El millor que he vist en molt de temps. S'han situat en un altre nivell".
Sobre el llaç groc, ubicat al seu jersei i que protesta contra l'empresonament dels polítics independentistes, ha sigut caçat per les càmeres cada vegada que Guardiola es movia, així que en un moment determinat el tècnic català ha optat per treure-se'l.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"