L'Eldenc sospita que sortiran més partits arreglats
La UEFA va començar a investigar després de detectar un indici de trampes en el partit davant l'Atlètic Balears
eldense /
L’Eldenc creu que a l’escàndol dels falsejaments que va saltar després de la seva derrota per 12-0 al Miniestadi davant el Barça B li queden més capítols per ser publicats i més implicats per ser descoberts. «Penso que això no s’acaba aquí. Sortiran més coses i hem d’esperar», va assenyalar el futbolista alacantí José Sánchez a Efe.
Des que el fons d’inversió italià va adquirir el control de la part esportiva del club al gener, l’equip va jugar 13 partits, que ara s’estudien amb lupa. A l’entitat, són conscients que la UEFA ja ha començat a investigar. Segons el diari El Mundo, l’organisme europeu va tenir coneixement d’una alerta que va detectar a principis de març l’empresa que té contractada per caçar aquest tipus de trampes en el descans del partit que van disputar al camp de l’Atlètic Balears.
No només es rastregen partits, també s’està investigant els jugadors de la plantilla de l’Eldenc. Sembla que hi ha proves gràfiques i d’àudio.
- Filosofia i salut mental Omar Linares, assessor filosòfic: "La vida implica dolor, el repte no està en allunyar-se'n sino sostenir-lo i fer quelcom per canviar-lo"
- Barcelona, protagonista Isabel Vidal, de vendre entrades a CEO de Focus
- La jornada olímpica Lucas Eguibar: "No em preocupava l’snow, només volia tenir una vida normal i sense dolor"
- COPA DEL REI Un gol de Turrientes dona l’avantatge a la Reial Societat a San Mamés
- EL PARTIT DEL METROPOLITANO El Barça visita l’Atlètic sense Raphinha ni Rashford
