Messi visita la gran piràmide de Gizeh
La capital egípcia es bolca en l'estrella argentina que hi ha arribat per assistir a un acte benèfic contra l'hepatitis C
messi-piramides
Leo Messi ja és al Caire, on ha aterrat en un vol privat, acompanyat per la seva família, per participar en un acte benèfic contra l'hepatitis C. L'esdeveniment estava previst per al desembre passat, però l'atemptat terrorista en una església copta que va causar 29 morts va obligar a ajornar el viatge. El segon intent es va programar per al 15 de febrer, però Messi no hi va anar per la derrota contra el PSG a la Lliga de Campions. Finalment, es portarà a terme aquest dimecres en un hotel als peus de les piràmides de Gizeh. Així que ha aterrat, l'astre argentí ha visitat la gran piràmide de Gizeh. La televisió egípcia retransmet en directe la visita del davanter blaugrana a Egipte.
PER UN MÓN LLIURE D'HEPATITIS C
La ciutat ha rebut amb els braços oberts el jugador, que hi ha anat com a ambaixador per promocionar el viatge a Egipte amb l'organització Tour n' Cure, amb el suport del govern egipci, on el tractament de l'hepatitis C és més barat que a la resta de països. Aquest és el país amb més casos d'hepatitis C, una de cada deu persones entre 15 i 59 anys està infectada de manera crònica per aquesta malaltia, segons les dades de l'Organització Mundial de la Salut.
- L’agenda Què fer aquesta setmana a Barcelona: aquests són els millors plans
- La parròquia que cada dia s’omple a la missa de les nou del matí
- Transport ferroviari Així està la situació de les línies de Rodalies Renfe a Catalunya: els trens de l’R4 tornen a passar pel tram de l’accident de Gelida
- Entrevista Ginestà: “Hi ha vegades que ens empassem gripaus per tirar endavant, però alguns s’empassen rinoceronts”
- Turisme català L’encantador poble medieval de Catalunya amb tresors prehistòrics
