La Selecció Espanyola s'apunta a la moda dels Mannequin Challenge
La Roja penja a les xarxes un vídeo afegint-se a la moda que ja ha envaït molts vestidors
De ’la Roja’ fins a Clinton i de Paul McCartney la xarxa s’omple amb el ’hashtag’ #mannequinchallenge. /
La moda dels Mannequin Challenge ha arribat a Espanya. Molts equips com Bèlgica o Portugal ja havien penjat a la xarxa la seva pròpia versió del nou fenomen viral. Ara, la Roja s'ha sumat a la llista de conjunts que han acceptat el repte d'estar-se totalment quiets mentre algú els grava durant uns minuts.
En el cas del combinat espanyol, es pot veure, per exemple, com Pepe Reina surt d'una caixa de material empesa per Koke, Sergi Roberto amb guants de porter davant Bartra o Busquets fent estiraments.
#manequinchallenge @SeFutbol 🇪🇸⚽️🤔😂 pic.twitter.com/OSpIbThhHn
— Sergio Asenjo (@SergioAsenjo1) 15 de noviembre de 2016
Sens dubte, tota una febre a la qual s'estan apuntant molts esportistes, no només del món del futbol, com van fer els Cleveland Cavaliers a la Casa Blanca després de guanyar la NBA.
Álvaro Morata Thiago Alcántara Koke Resurrecció Sergio Busquets Sergi Roberto Marc Bartra Selecció d'Espanya de futbol
- Famosos El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- El jutge va repescar un nom
- Operació de la Guàrdia Civil Desmantellada una xarxa de ciberestafes a tot Espanya que dirigia un estudiant de 19 anys des de Terrassa
- Polèmica decisió al regne unit Cop del Tribunal Suprem britànic a les dones trans
- Ensenyament a Catalunya El batxillerat fusionarà Física, Química, Biologia i Geologia
- Delinqüència digital Creixen les «estafes híbrides»: l’engany que combina el món virtual i el físic
- Tipus d’interès L’eurozona es blinda: el BCE abaixa tipus al 2,25% en resposta a l’ofensiva de Trump
- Conflicte laboral PortAventura suspèn la venda d’entrades per a aquest dissabte per la vaga de treballadors
- Metro de Barcelona Adjudicades per 48 milions les obres de les estacions de Manuel Girona i Campus Nord de l’L9
- Oferta d’ocupació El treball que sempre havies somiat: 1.000 euros a la setmana per provar platges i explicar-ho