FUTBOL
Torbe assegura que no hi va haver trobades sexuals amb De Gea i Muniain
"La noia és una màquina de mentir, els van fer una canallada", diu el productor de cine porno

torbe
El productor de cine porno Ignacio Allende Fernández, àlies 'Torbe', ha explicat en una entrevista a 'OKdiario' que tot el que va dir la noia en el seu moment en un escàndol sexual que va esquitxar David de Gea i Muniain escàndol sexual "és mentida". "Va voler cridar l'atenció, se li'n va anar el cap. La noia és una màquina de mentir. És una canallada el que van fer a De Gea i a Muniain", assegura Torbe.
"Conec David de Gea, Muniain, Isco i Javi Martínez. Conec molta gent. Actors, músics... Pot ser que hàgim coincidit en una sala VIP d'una discoteca. No hi va haver trobades sexuals amb els futbolistes. ¿Qui ens diu que ella no ha manipulat aquests missatges?", va apuntar.
"PERFIL DE CAÇAFAMOSOS"
Al ser preguntat directament pel porter del Manchester United, Torbe va reconèixer que "no va organitzar cap festa. A més té nòvia i és famosa. No té ni sentit ni necessitat. Els futbolistes no han de pagar per estar amb noies".
Notícies relacionadesEl productor del cine porno va afegir que la noia li deia que "anava a discoteques a enrotllar-se amb famosos. El seu perfil és de ser una caçafamosos. Va al que va".
El polèmic Torbe defineix la noia com "un escorpí que pica" i afirma que va enviar dos encaputxats a casa seva per robar-li l'ordinador on pensava que hi havia els seus vídeos.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos