La federació confirma la marxa de Del Bosque
Villar li ha ofert al tècnic salmantí seguir en l'organigrama federatiu
Ja no hi ha marxa enrere. Avui dilluns s'ha fet oficial la sortida de Vicente del Bosque de la banqueta de la selecció espanyola. Després de fer les paus amb Casillas, el tècnic salmantí s'ha reunit amb Ángel María Villar, president de la Federació Espanyola de Futbol (RFEF), que ha confirmat que després de vuit anys al capdavant del combinat espanyol no seguirà guiant el destí de l'actual campiona d'Europa.
COMUNICAT DE LA RFEF
Notícies relacionadesEl que sí que ha aconseguit Villar és que Del Bosque segueixi lligat a la federació, un oferiment al qual el tècnic només li ha posat una condició, que no sigui remunerat. Després de reunió entre el president i el tècnic, la federació ha emès un comunicat en què assenyala: "El president de la RFEF i el seleccionador nacional han mantingut avui, 4 de juliol, una reunió a Madrid en què el seleccionador ha manifestat al president la seva idea de no continuar al capdavant de l'equip nacional".
El tècnic salmantí ha acceptat la petició de Villar de seguir lligat a la federació, però el càrrec, encara per decidir, no serà remunerat
Villar ha afirmat que Del Bosque "és patrimoni del futbol espanyol" i li ha ofert un lloc a la federació, i el tècnic ha contestat que sí. Encara no se sap en què consistirà l'encàrrec de l'entrenador, que té contracte dins al 31 d'aquest mes. Abans haurà d'entregar un informe sobre l'Eurocopa de França, on la selecció espanyola va caure en vuitens davant Itàlia. La federació continua buscant un relleu per a Del Bosque i tot indica que Joaquín Caparrós serà l'elegit.
- Figura icònica Van Morrison torna a Barcelona després de nou anys d’absència
- Previsió de risc El Govern aixeca les restriccions de mobilitat perquè el temporal de vent «va a la baixa»
- Demografia El 50% de la població mil·lennista a Catalunya ha nascut a l’estranger
- THE CONVERSATION La nostra salut depén del barri on vivim
- Extrems climàtics Catalunya ha viscut en tot just un mes i mig 10 borrasques amb nevades, pluges torrencials, inundacions i vents huracanats
