Màxima tensió al Madrid davant la seva cita clau
Zidane demana paciència i assegura que el club blanc "mai està preparat per no passar"
undefined33497500 madrid 11 04 2016 deportes entrenaniento del 160411123634 /
L'angoixa s'ha instal·lat en el madridisme des que es va tancar el xoc d'anada de quarts al Volkswagen Arena, on el conjunt blanc es va estavellar (2-0) davant un equip de pa sucat amb oli que ara es veu capacitat per fer història en la seva segona participació en la Champions. Al davant, la fe en la remuntada ha portat el Reial Madrid a reclutar els jugadors, amb missatges que pretenen encendre l'espurna entre l'afició per poder passar a les semifinals i evitar un ridícul majúscul.
Amb esperits o sense, el Madrid no pot fallar en una nit que Cristiano ja qualifica com a "màgica i perfecta"
Amb espertits o sense, el Madrid no pot fallar (20.45 hores. Antena 3). Tots s'han juramentat per no fer-ho. Cristiano parla d'una nit "màgica i perfecta" i d'una simbiosi amb els 80.000 espectadors que abarrotaran el Bernabéu, un camp en què el conjunt blanc no ha encaixat ni un gol en aquesta edició de Lliga de Campions, cosa que Kroos recordava en alemany com un dels objectius en el partit davant el Wolfsburg.
Mentrestant, Zidane subratlla que "veure la cara dels jugadors em treu pressió". "No necessito parlar gaire amb ells perquè saben què han de fer. Hem de tenir paciència, molt de cap i no pensar que passarem en 10 minuts. Estem a punt per jugar aquest partit", afirma el tècnic francès. Zidane ha contestat a Klaus Allofs, director esportiu del Wolfsburg, que insinua que hi pot haver errors arbitrals. "No parlaré de l'àrbitre. Va a fer la seva feina i intentarà fer-la bé", ha apuntat l'entrenador del Madrid.
MISSATGE DE SCHÜRRLE
A favor seu també hi ha els precedents, que parlen que en dues de les tres ocasions en què va perdre 2-0 en l'anada va remuntar en dues. No obstant, en el global de les remuntades, l'última va ser el 2002 davant el Bayern Munic a quarts de final. Els blancs van caure 2-1 a Munic i van vèncer per 2-0 al Bernabéu, amb Zidane a la gespa.
André Schürrle
jugador del wolfsburg
"Dimarts correrem per les nostres vides. Hi haurà foc. Estarem al 100 milions per cent"
En principi, res indica que l'empresa de fer-li tres gols a un equip que acaba de fer un pas enrere gairebé definitiu en les seves opcions de classificar-se per a l'Europa League a l'empatar dissabte a casa davant el Mainz (1-1) tingui res a veure amb l'impossible. En aquell partit de lliga no va jugar per sanció Draxler, el futbolista que va treure de polleguera Danilo en l'anada, però sí que ho va fer Schürrle, que ha enviat un clar missatge sobre les opcions del seu equip al Bernabéu.
“Dimarts correrem per les nostres vides. Hi haurà foc. Des que vam guanyar el Madrid tota la ciutat parla només d'aquest partit. Estarem al 100 milions per cent”, va afirmar el jugador del Wolfsburg. No oblida la proesa que va estar a punt de firmar el Schalke fa poc més d'un any quan es va imposar 3-4 en el xoc de tornada de vuitens al feu blanc. Un gol més de l'equip alemany hauria comportat l'eliminació del Madrid malgrat el 0-2 de l'anada.
CARVAJAL, TITULAR
Zinedine Zidane
entrenador del madrid
Veure la cara dels jugadors em quita pressió. No necessito parlar amb ells perquè saben lo que han de fer"
Ara, després d'haver deixat a la cuneta els quatre anteriors rivals alemanys: Schalke, Borussia Dortmund i Bayern Munic, el 2014, i una altra vegada el Schalke, el 2015, el Madrid està convençut de fer una repassada a un equip la pitjor línia del qual és la defensa, cosa que no va saber explotar l'equip de Zidane en l'anada. Més problemes pot donar el Wolfsburg en els contraatacs, amb Draxler, que aquesta vegada estarà vigilat per Carvajal i no per Danilo, a qui el públic del Bernabéu li va recriminar la seva pèssima actuació en l'anada amb xiulets en el xoc de dissabte passat davant l'Eibar.
BENZEMA, A PUNT
En la sessió d'entrenament d'aquest dilluns, Zidane ha comptat amb tota la plantilla, entre ells Varane i Benzema. El davanter va patir un cop al genoll esquerre en el xoc d'anada a Alemanya, però podrà jugar la tornada. Tot indica que serà el mateix equip que va caure en terres alemanyes amb la citada inclusió de Carvajal per Danilo.
Notícies relacionadesVarane Benzema
Abans del xoc de Lliga davant l'Eibar, Zidane no es va poder resistir a parlar de la transcendental cita davant el Wolfsburg. “Ens hi juguem la temporada, però serà excitant", va afirmar el tècnic francès, que no es planteja quedar fora de la Champions. "El Madrid mai està preparat per no passar". afirma Zidane.
- El nou paradigma de l’ocupació Un estudi del Deutsche Bank afirma que el títol universitari “ja no és garantia d’èxit laboral” després de la irrupció de la IA
- Descans nocturn Els otorrinos coincideixen: "Dormir amb la boca oberta pot afectar seriosament la teva salut respiratòria"
- Universitat d’Alacant Investigadors d’Alacant aconsegueixen detectar indicis d’Alzheimer en una conversa de només quatre minuts
- Art La Casa Natal de Dalí exposa un quadre inèdit que va regalar al seu amic, el fotògraf Meli, a canvi d’un retrat del seu casament
- Entrevista Montse Pascual, nova directora del Parc: "Treballarem per reforçar l’equilibri entre ús i conservació del cap de Creus"
