El Bayern tem l'eufòria del Benfica
jtio33429173 football soccer bayern munich v benfica uefa c160411183120 /
No les té totes el Bayern de Guardiola en la seva visita a Lisboa, on el Benfica espera amb tota la il·lusió per intentar complir el somni de classificar-se per a les semifinals de la Champions, una gesta que no aconsegueix des del 1990. L'equip alemany surt amb avantatge, no gaire però sí prou per sortir com a favorit. I és que l'1-0 de l'anada val un imperi, tant pel gol de Vidal com pel fet que els portuguesos se'n van anar de l'Allianz Arena sense haver vist porteria. I ja se sap que no marcar fora de casa a la Champions penalitza. I molt. Així que un gol del Bayern obligaria demà el Benfica a marcar-ne tres.
DESCANS
Notícies relacionadesEl repte per a l'equip que dirigeix Rui Vitória és majúscul, per més il·lusionat que esperi l'estadi Da Luz. I molt més complicat s'endevina també per la baixa de Jonas, peça fonamental en l'atac dels lisboetes. Mentrestant, l'equip de Guardiola arriba prudent però confiat en les seves forces. «Hem tingut prou temps per recuperar-nos bé i preparar el partit», va expressar Thomas Müller, en referència als quatre dies de descans després de vèncer dissabte l'Stuttgart (1-3).
Amb la Bundesliga al sac, el Bayern aspira a tornar a arribar a semifinals, d'on el Barça el va fer fora la temporada passada. La final i el títol és el que vol Guardiola.
- Absolt el professor d'institut de Blanes acusat d'enviar una fotografia dels genitals a alumnes de 2n d'ESO
- Fenomen tecnològic L’unicorn europeu de la intel·ligència artificial ElevenLabs obre oficina a Espanya
- Judici a l’Audiència Nacional Josep Pujol Ferrusola corrobora la versió del seu germà sobre l’herència de l’avi: «Em van tocar 125 milions de pessetes»
- PMMU 2025-2030 La Barcelona metropolitana aprova reduir a la meitat el territori sense bon accés al transport públic el 2030
- Gastronomia Jordi Cruz, xef, mostra al país què és un autèntic pa amb tomàquet: 2.000 reaccions dels andalusos
