Neymar aconsegueix un triple amb el Brasil en la golejada contra Sud-àfrica (0-5)
Un altre gol d'Oscar i un altre de Fernandinho han segellat un plàcid triomf dels pentacampions del món de cara a la preparació del Mundial

Neymar celebra un dels tres gols que ha marcat davant Sud-àfrica. /
Neymar ha trobat amb Brasil l'alegria i l'eficàcia que sembla no trobar al Barça. L'estrella blaugrana ha firmat un triple en la golejada dels pentacampions del món davant Sud-àfrica (0-5) en l'amistós disputat a Johannesburg. Oscar i Fernandinho han tancat l'espectacular triomf de la canarinha, en l'últim amistós abans que el seleccionador Luiz Felipe Scolari doni la llista definitiva per anar al Mundial que, precisament, es jugarà al Brasil.
El davanter blaugrana, que ha disputat els 90 minuts del partit, ha marcat el 0-2 (m. 40), el 0-3 (m. 46) i ha tancat la golejada (0-5, m. 90). Un altre blaugrana, Dani Alves, ha entrat en el minut 57 en substitució del madridista Marcelo. El Brasil no ha tingut cap problema per imposar-se amb claredat en un partit dominat des del principi fins al final davant un rival que no està classificat per al Mundial.
- Marta Pascal: "Em van prendre tant el pèl que ara el porto curt"
- Desallotjats els últims inquilins de les Cases Barates
- Conflicte en potència La ronda de Sant Antoni reneix com a ‘camp de futbol’ i molesta part del veïnat
- Explicació científica ¿Per què l’incendi de França està sent tan ràpid i devastador? Cinc claus per entendre un foc colossal
- Entre Narbona i Carcassona Una dona morta i 11.000 hectàrees cremades en un incendi sense control al sud de França
- Apple esquivarà les taxes invertint més als EUA
- L’incendi al sud de França avança sense control i ja ha calcinat 16.000 hectàrees
- Els bombers han pogut estabilitzar el foc de Tarifa
- Harvard demostra l’eficàcia del liti per tractar l’Alzheimer
- La implosió del Titan va ser causada per una cadena de negligències