BAIXA A LA BANQUETA
Vilanova: "En Pep m'ha dit: 'No m'hi veig amb cor"
Guardiola, amb lumbàlgia, no dirigeix l'entrenament del Barça
El tècnic no sap si podrà viatjar demà a València
"Quan l'he vist entrar al despatx i he mirat com caminava, he pensat: 'Aquest està fatal'". Així ha relatat Tito Vilanova, l'ajudant de Guardiola, la sensació que ha tingut aquest dimarts al matí quan l'ha vist a la Ciutat Esportiva de Sant Joan Despí.
Guardiola ha arribat queixant-se de la lumbàlgia que no l'ha deixat viure tranquil les dues últimes setmanes. I del despatx, situat en una cantonada del camp 1, on habitualment s'entrena el Barça, ha baixat el tècnic als vestidors per ser examinat pels metges.
La lumbàlgia s'ha aguditzat tant que han decidit que el millor és fer tractament i repòs. O sigui, Guardiola ha tornat a casa.
Tito Vilanova s'ha posat el xandall i ha baixat a la gespa per dirigir l'últim entrenament de l'equip, previ al viatge a Mestalla per enfrontar-se demà al València. "Feia diversos dies que estava així, sabia que s'estava tractant, però avui no podia més", ha recordat l'ajudant de Guardiola. "Tito, no m'hi veig amb cor", li ha confessat el tècnic blaugrana.
"A tots ens passa alguna cosa"
"Hi ha un dia en què a tots ens passa alguna cosa. És el primer entrenament que es perd en tres anys; jo me n'he perdut algun més que ell", ha aclarit Vilanova, que encara espera que el seu cap pugui viatjar a Mestalla, després de recordar que ja va dirigir el Barcelona en un partit de la Champions per l'expulsió.
Va ser a Munic (abril del 2009) i l'equip va empatar 1-1. I a la Lliga coincideix precisament amb un Barça-València, el de la temporada passada (14 de març del 2010), després d'haver estat expulsat en un xoc amb l'Almeria. L'equip va guanyar 3-0 amb tres gols de Messi.
L'altre partit on no va estar present Guardiola va ser el Deportivo-Barça (1-1) de la primera temporada seva a la banqueta, perquè havia estat expulsat en el partit anterior davant Osasuna.
El Barça ha jugat tres partits sense Guardiola a la banqueta. I el Barça no n'ha perdut cap. Tots tres, per expulsió. "Si no està bé demà farem el partit, sense problemes, com hem fet l'entrenament d'avui", ha explicat Vilanova.
Notícies relacionadesMolèsties aguditzades
Guardiola arrossega les molèsties des de fa dues setmanes, segons ha informat el club, però "s'han aguditzat les últimes hores", i per això no ha pogut treballar amb normalitat aquest matí. Els serveis mèdics del club li han recomanat tractament i repòs, i en funció de com respongui es decidirà si està recuperat per viatjar demà a Mestalla.
- ELECCIONS Joan Tardà aposta per un front d’esquerres per a les eleccions generals: «Intentaré convèncer la direcció d’ERC»
- Torn d’ofici Catalunya reforça la justícia gratuïta amb sis milions d’euros més cada any
- Cost de la vida La inflació baixa una dècima al desembre i tanca l’any 2025 en un 2,7%
- Il·legals, segons el Dret Internacional Consum exigeix a set multinacionals que retirin la seva oferta d’allotjament vacacional en territoris ocupats per Israel
- Investigació L’informe del PSOE sobre la seva comptabilitat troba despeses “cridaneres”, però descarta el finançament il·legal
