Connectivitat
Comencen les obres per a l’arribada de la fibra òptica al polígon el Gall d’Esplugues
L’actuació té un cost de 350.000 euros i rep el recolzament de la DIBA
Es preveu que les obres estiguin finalitzades a finals del mes de març
L’Ajuntament d’Esplugues ha iniciat els treballs soterrats al polígon industrial el Gall que permetran a les empreses de la zona poder accedir a serveis de connectivitat a Internet d’alta capacitat com la fibra òptica.
L’actuació té un cost de 350.000 euros i rep el recolzament de la DIBA
Es preveu que les obres estiguin finalitzades a finals del mes de març. L’actuació, amb un cost de gairebé 350.000 euros i amb la subvenció de la Diputació de Barcelona, és una de les propostes en el Pacte per a la Reactivació Econòmica d’Esplugues. Es preveu que les obres finalitzin a finals del mes de març
Notícies relacionadesL’alcaldessa d’Esplugues, Pílar Díaz (PSC), considera que la connectivitat d’alta capacitat és «imprescindible» per millorar la «competència de les empreses». «Necessitem polígons industrials d’altes prestacions que puguin acollir projectes de negocis innovadors», va afirmar Díaz.
Més notícies d’Esplugues a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Víctima mortal Mor un auxiliar forestal que treballava en l’extinció de l’incendi de Paüls després de caure 20 metres
- Estiu de 2026 MediaMarkt ocuparà la gran botiga de FNAC al Triangle de plaça Catalunya
- Canvis després del congrés Lorena Roldán deixa el seu escó com a senadora i obre el ball de cadires al PP català
- Nova ordenació de jutjats Catalunya comptarà amb 109 unitats judicials noves, de les quals 34 són prioritàries
- En un informe El jutge rastreja el finançament del PSOE i requereix informació sobre les donacions d’Ábalos