Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Por fin Pedro Sánchez se ha atrevido a presentar la querella contra el juez Peinado"

Nacho García

Jaime Rodríguez
Por fin, Pedro Sánchez ha presentado una querella por prevaricación al juez Peinado, que instruye el caso sobre supuesta corrupción de la esposa del Presidente, Begoña Gómez. Y digo por fin porque ya era hora de aclarar las cosas y de dirimir si el juez Peinado es un prevaricador. Esto es que comete delito a conciencia (y más viniendo de alguien que conoce las leyes como un juez), con fines partidarios y políticos.
Entretots
Que esto es lo que han promulgado muchos que están a favor de este Gobierno y de Pedro Sánchez. Yo siempre lo decía, y se lo he dicho a mis amigos votantes del PSOE: "Ve al juzgado y denuncia a dicho juez si crees que es un delincuente sectario". Pedro Sánchez, al fin, ha dado el paso que considero que hace tiempo debía dar, y más cuando dice que quiere "regenerar la democracia" de jueces y periodistas que van al bulo y el fango.
Ahora, la Justicia dirimirá si el juez Peinado es un delincuente, o será nuestro Presidente el que tenga que dar cuentas ante dicha Justicia.
Participacions delslectors
"Error i manca de diligència de l’Agència Tributària de Catalunya"
Lleonard Barrios Castellar del Vallès
"Se ha avanzado, pero todavía hay miedo a salir del armario"
Sergio de Fuente Alcorcón (Madrid)
Mésdebats
El debat
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Òbit Qui era Diogo Jota, el jugador del Liverpool mort en un accident de trànsit a Zamora
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Directius Mor l’exdirector de Port Aventura i Riu Hotels, l’empresari mallorquí Lluís Rullan Colom
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Ocupacions d'estiu De provador de platges a tastador de gelats: les ocupacions més singulars de la temporada d'estiu
- Incidències Un transformador que fon fusibles deixa més d’una setmana sense llum unes 160 llars i comerços de Barcelona
- Trama Koldo Ministres amb seient a Ferraz donen per fet una «reestructuració» en el PSOE «no només limitada a Organització»