Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Al patriarca de Sant Roc le diría que falta educación de todo tipo, no solo sexual"

Manu Mitru
Joan Soldevila
El patriarca de Sant Roc, sobre los menores implicados en agresiones en Badalona: "Necesitamos educación sexual". Seguro que sí, pero al igual que cualquier persona sabe que matar a otro es un acto de maldad intrínseca, también cualquiera, mayor o menor de edad, debería saber que una violación o agresión sexual es un acto repugnante, delictivo y canalla.
Entretots
No busquemos subterfugios ni excusas baratas. Falta educación de todo tipo, conocer y dar solución al absentismo escolar, un control efectivo y duradero de estos 'monstruos' y un castigo proporcionado al delito cometido. No pueden irse de rositas.
Participacions delslectors
Rèplica municipal: "L'ajuntament no tancarà el Centre Cívic Vallvidrera-Vázquez Montalbán"
Raquel Abad Departament de Comunicació Districte de Sarrià - Sant Gervasi
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Escalada Bany de masses per a Alberto Ginés anant cap a la final mundial
- Clàudia Pina hi posa l’art
- Hisenda va maniobrar per evitar la imputació del PP en el cas Bárcenas després d’informar-ne Montoro
- L’exministre va rebre informació confidencial sobre la jutge del cas dels eros a Andalusia
- El correu de la cúpula d’Hisenda a l’exministre del PP mesos abans de la detenció de Rato