Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Carta d'un lector: "Senyor Trias, és descabellat dir que els socialistes estaven darrere del 23-F"

Ricard Cugat
Màrius Pla
He llegit la notícia al diari i l’he hagut de tornat a rellegir. Doncs sí, diu el que diu: El senyor Xavier Trias, exalcalde de Barcelona i líder municipal de Trias per Barcelona, afirma en unes recents declaracions fetes en una emissora de radio, que "els socialistes estaven darrere del cop d’ Estat del tinent coronel Antonio Tejero del 23-F de 1981".
Entretots
¿A què ve això ara? ¿Què està buscant amb aquesta acusació? Qui recordi aquelles dates també recordarà la confusió del moment. Ara bé, ens va quedar clar que el cop d’Estat fou un cop bàsicament militar contra el Congrés i la democràcia recent. De conspiracions n’hi ha les que es vulguin, però dir "que els socialistes estaven darrere del cop d’Estat", com si fossin part d’una trama civil, és descabellat .
Al senyor Trias li aconsello la lectura de l’excel·lent llibre de l’escriptor Javier Cercas, 'Anatomía de un instante' o 'Anatomia d’un instant', si ho prefereix.
Jo prefereixo la història a la fabulació.
Participacions delslectors
"Tant hi fa que es tracti d'una persona gran, el negoci és el negoci"
Alfons Rius L' Hospitalet de Llobregat
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Ciutats amigues Tarragona s'agermanarà amb Voiron (França) aquestes festes de Santa Tecla amb el licor Chartreuse com a símbol d'unió
- Proposta del Govern La futura Llei del Taxi preveu eradicar les VTC urbanes a Barcelona i reservar aquest servei només al taxi
- Seguretat viària Més de 70.000 catalans estan en llista d'espera per examinar-se de la prova pràctica del carnet de conduir
- Pàrquing lliure Aparcar gratis a Barcelona: on estacionar sense pagar i sense multes
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."