Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Los que van en bici, monopatín o patinete están afectados por el virus de creerse peatones"

Zowy Voeten
Carlos Marcos
Los científicos hace años que tratan de buscarle remedio sin conseguirlo. Las personas que se montan en una bicicleta, monopatín o en patinete eléctrico padecen ese virus. Es algo inexplicable pero una vez se montan, ni los semáforos, ni las calles estrechas para peatones son respetadas. Hay excepciones, gente a la que no les afecta el virus y son mirados como bichos raros por los que sí están afectados. Pero es verdad, esos inmunes son una minoría.
Entretots
Tenemos que entenderlos, ellos en el fondo se consideran peatones. Se preguntan, no sin razón, qué diferencia hay entre alguien en silla de ruedas y ellos: ¡ninguna! En fin, entendámoslo, ellos padecen un virus que nadie conoce, respetémoslos.
Participacions delslectors
"La decisión de la OPA del BBVA sobre el Sabadell compete a intereses privados"
Luis Fernando Crespo Las Rozas de Madrid (Madrid)
Mésdebats
El debat
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- Cas sota investigació L’Ana Julia va rebre a la presó regals dels funcionaris a canvi de sexe
- Genealogia ¿Qui era la mare del nou Papa, Lleó XIV? Així era Mildred Martínez
- Míchel, hospitalitzat d'urgència per un problema de salut
- Mor Margot Friedländer, supervivent de l’Holocaust
- Nou Pontífex Parla l'investigador de Tortosa que va dissoldre la secta Sodalicio del Perú: "El papa Lleó XIV va tenir un paper imprescindible"
- Cita internacional el 10J La Sagrada Família de Barcelona convidarà el Papa Lleó XIV pel centenari de Gaudí al juny de 2026
- Febre per Bad Bunny: 10 concerts a Madrid i 2 a Barcelona
- Mor James Foley, el director predilecte de Madonna i responsable de dues pel·lícules de la saga ‘Cincuenta sombras de Grey’