Empresa de l’Any 2022
Aragonès empresa de l’any
La ministra de Ciència, Diana Morant, destaca l’aposta pública per potenciar la innovació

El president Pere Aragonès
al final de l’acte d’entrega dels premis ‘Empresa de l’Any’, organitzat per EL PERIÓDICO. Aragonès, que ha coincidit amb la ministra de Ciència, Diana Morant i l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau. El grup familiar Puig ha sigut el receptor del premi ‘Empresa de l’Any’ 2022 i el president d’Air Nostrum i de la ferroviària Iryo, Carlos Bertomeu, ha rebut el d’‘Empresari de l’Any’, que s’estrena en aquesta edició en la qual també s’han adaptat al nou context la resta de guardons: Empresa +Sostenible; al grup alimentari propietat de Gallina Blanca i Affinity, Agrolimen; com a Empresa +Internacional; a l’empresa que desenvolupa solucions per tractar malalties neurològiques amb grafè Inbrain, com a Empresa +Innovadora; a la fundació Ampans com a Empresa +Inclusiva, i Catalana Occident, com a Empresa Familiar de l’any.
Després d’aconseguir tancar un acord pressupostari amb el PSC i els Comuns, el cap de l’Executiu català
En el seu discurs, la ministra de Ciència i Innovació, Diana Morant, ha posat la pandèmia com a exemple de la resiliència de l’economia espanyola. «La capacitat d’innovació serà la taula de salvació», ha destacat
I ha aprofitat per recordar que el Govern destina a innovació «el pressupost més gran de la història d’Espanya». «No volem dependre dels xips de fora d’Europa, ni del gas i el petroli de Rússia o que les persones hagin de viatjar als EUA per obtenir cares teràpies».
Al seu torn ha remarcat la capacitat d’atracció d’inversió estrangera com, ha dit, ha recollit recentment el ‘Financial Times’. Morant ha remarcat que la política que ha fet que l’economia sigui més resilient s’ha combinat amb la protecció de famílies i empreses vulnerables, «amb més de 190 mesures», entre les quals ha citat l’ingrés mínim vital, el salari mínim interpofessional o els ertos.
- UGT-CTAC Un estudi radiografia el cost emocional de ser autònom: «És un estrès constant, somio que m’estic oblidant alguna cosa»
- Trànsit Un incendi en un túnel talla totalment la Ronda Litoral de Barcelona durant una hora
- Troben a Barcelona el menor de 15 anys de Manresa desaparegut des de feia una setmana
- EL DOCUMENTAL ‘LAPORTAGATE’ «‘De qualsevol manera cobrareu’. ‘¿Com?’ ‘Diré al Barça que us contractin’»
- Apunts La revelació que el Barça va contactar per Instagram
- El Sabadell admet que Competència no serà dura amb l’opa del BBVA
- El Govern posposa fins al maig la reubicació dels menors migrants
- La Guàrdia Civil troba a Colòmbia una nova propietat d’Ábalos
- El 10% dels pisos nous de BCN els compren estrangers residents
- Medina i Luceño, absolts en la causa del ‘pelotazo’ de les mascaretes