Eleccions generals
¿Com es compta el vot estranger i quan se sabrà si ballen diputats?
El recompte del vot CERA, el que van dipositar els electors espanyols que resideixen a l’estranger, es començarà a comptabilitzar aquest divendres, a les vuit del matí. En joc hi ha nou escons que es van aconseguir per un estret marge de paperetes i que ara podrien ballar de partit i dificultar la governabilitat del país. En concret, la vista està posada a Cantàbria i Girona, on el PP podria arrabassar un diputat a Vox i a Junts, respectivament, i posar en més dificultats Pedro Sánchez per aconseguir una majoria absoluta amb què ser investit president.
- Compromís amb ERC El Govern es prepara per aprovar al setembre la quitació del deute de Catalunya, extensible a totes les autonomies
- Previsió meteorològica Pluges a Catalunya: el Meteocat activa avisos en aquestes comarques
- Carme Forcadell: "Sabíem que pagaríem un preu, però no que seria tan car"
- Nou autonomies aporten recursos als territoris afectats pel foc
- Tribunals Una veïna de Sant Adrià s’enfronta a 25 anys de presó per matar la seva parella amb «118 ganivetades» simulant «un joc sexual»
- Dorms malament i no saps per què? Aquest síndrome podria estar trencant el teu son
- De «no vull ser pare» a «superpare de l’any»: Bertín Osborne i la paternitat com a negoci
- FUTBOL Xabi reinventa Mbappé: dorsal número 10, quatre quilos menys i rol inspirador en el Reial Madrid
- Famosos El youtuber Jordi Wild (40 anys) ho té clar sobre el català: «El castellà ja ha guanyat»
- Pendent d’extradició Detingut a Portugal un ‘casual’ buscat per l’assassinat d’un narco rival a Badia del Vallès el 2023