IRPF
Hisenda avisa: ja hi ha data per fer la declaració de la renda presencial
Des del 25 de maig pot sol·licitar-se cita prèvia per acudir a una oficina

Aquells contribuents que desitgin realitzar la Declaració de la Renda de forma presencial podran fer-ho a partir del pròxim 1 de juny, havent sol·licitat cita anteriorment des del 25 de maig.
Després que des de l’11 d’abril s’obrís el període per saldar comptes amb Hisenda a través d’internet i que, posteriorment, s’habilités el fer-ho per telèfon, arriba el moment dels que opten pel mètode que ha sigut més tradicional.
Aquesta opció sol ser la preferida per les persones de més edat i per aquelles que pateixen la fractura digital i tenen dificultat per complir l’obligació de fer la declaració utilitzant les noves tecnologies.
Notícies relacionadesTots els contribuents han de tenir en compte que el termini màxim per realitzar la declaració finalitza el 30 de juny.
Després d’haver obtingut la cita prèvia, els que optin per una declaració presencial hauran d’acudir a l’oficina corresponent de l’Agència Tributària amb la documentació que l’organisme adverteix, a la seva seu electrònica, que és necessària.
- Enquesta eleccions generals Espanya: Sumar i Junts perdrien la meitat dels seus escons després de dos anys de suport a Sánchez
- Tens nafres a la boca que no desapareixen? Podrien ser el primer símptoma del càncer oral, que no para d’augmentar
- Una cinquena alumna acusa el professor del Conservatori del Liceu de tocaments
- Als 50 anys Mor Esperanza García, exdiputada del PP i delegada de la Junta d'Andalusia a Catalunya
- La nova Via Laietana s’inaugura el dia 29 amb una gran festa popular
- Comiat a un referent Mor Paco Solé Parellada, propietari del restaurant 7 Portes
- Psicologia ¿Sols acumular roba a la cadira? Això és el que la psicologia diu de tu
- El Fòrum per a la Pau i la Defensa Jaume Duch: «Catalunya està especialitzada en tecnologies duals com la ciberseguretat i ha d’aprofitar el pla de rearmament»
- Fitxatges Gonzalo Bernardos carrega contra Joan Garcia després del seu fitxatge pel Barça: "Ens ha ofès que ens hagis enganyat"
- Un patrimoni artístic El grup d’experts que ha d’analitzar el trasllat de les pintures de Sixena exposades al MNAC