Prestacions
Les mútues avisen: si ets autònom, segurament hauràs de tornar les ajudes durant la pandèmia
El termini per pagar l’import al Govern espanyol finalitza el març del 2024

Durant la pandèmia, el Govern espanyol va prestar diverses ajudes a la població per poder «sobreviure» econòmicament a un període durant el qual moltes persones no van poder acudir als llocs de treball. Només hi havia dues excepcions, els sanitaris o en remot.
El Reial decret llei 5/2021 del 12 de març, anunciava la creació de la ‘línia covid’. Una ajuda directa a autònoms i empreses, que buscava recolzar la solvència del sector privat, amb una dotació total de 7.000 milions d’euros.
Notícies relacionadesL’Associació de Mútues d’Accident de Treball (AMAT) ja ha avisat que el Govern espanyol demanarà a alguns autònoms les ajudes que van rebre durant la covid. No a tots, però sí a aquells que rebien alguna prestació més. El termini per tornar l’import és a finals de març del 2024.
Es desconeix la quantitat exacta però pot ser de fins a 660 euros, més les exoneracions de la seva quota per cada un dels tres mesos que percebessin la prestació per la impossibilitat d’acudir al lloc de treball durant els mesos de pandèmia.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"