Emirates reprèn la majoria de les seves rutes, però amb menys seients

L’aerolínia ajusta la seva capacitat al 75% de places respecte a abans de la guerra de l’Iran

Emirates reprèn la majoria de les seves rutes, però amb menys seients

EMIRATES - Archivo

1
Es llegeix en minuts
Sara Ledo

Emirates, l’aerolínia més gran de l’Orient Mitjà, torna gairebé a la normalitat. La companyia ha reprès progressivament els seus serveis fins a restablir el 96% de les rutes que operava abans de l’atac dels EUA i Israel sobre l’Iran. No obstant, l’empresa manté una capacitat reduïda, amb el 75% dels seients previs a la interrupció dels vols.Emirates, l’aerolínia més gran de l’Orient Mitjà, torna gairebé a la normalitat. La companyia ha reprès progressivament els seus serveis fins a restablir el 96% de les rutes que operava abans de l’atac dels Estats Units i Israel sobre l’Iran, segons ha anunciat aquest dilluns. No obstant, l’empresa manté una capacitat reduïda, amb el 75% dels seients previs a la interrupció dels vols.

Notícies relacionades

Emirates atribueix la menor oferta de seients a un ajustament de capacitat, no al cost del querosè. La companyia explica que la reducció es deu a menys freqüències en alguns vols i al canvi de tipus d’avió, i que es normalitzarà progressivament fins a recuperar els nivells previs al conflicte, segons fonts pròximes a l’aerolínia. Emirates opera en 137 destinacions de 72 països, amb més de 1.300 freqüències setmanals. El restabliment de rutes es produeix en el marc de la reobertura de l’espai aeri dels Emirats Àrabs Units després del tancament per la guerra, que va afectar les principals aerolínies de la regió.

Emirates opera quatre vols diaris amb origen o destinació Dubai (dos amb origen o destinació Madrid i dos amb origen o destinació Barcelona), cosa que garanteix la connectivitat a destinacions populars com les Maldives, Maurici, les Seychelles, Tailàndia, Malàisia, Indonèsia, el Japó o la Xina, Kenya o Sud-àfrica.

Temes:

Barcelona Israel