Reconeixement

Els empresaris gallecs distingeixen amb la seva Medalla d’Or Javier Moll

El president de Prensa Ibérica fa una defensa incondicional del periodisme local

Els empresaris gallecs distingeixen amb la seva Medalla d’Or Javier Moll
1
Es llegeix en minuts
Jorge Garnelo

El Cercle d’Empresaris de Galícia va distingir ahir amb la seva Medalla d’Or el president de Prensa Ibérica, Javier Moll. Un guardó que reconeix la seva vocació pel "periodisme de proximitat" i el seu compromís amb l’"enfortiment del teixit empresarial". I també la seva trajectòria al capdavant d’un dels principals grups de comunicació. "Galícia és, des de fa gairebé 40 anys, una absoluta prioritat per a Prensa Ibérica", va assegurar l’editor, que va reivindicar l’interès pel que passa en el mateix entorn dels lectors: "És el que defineix i diferencia el nostre periodisme".

Notícies relacionades

Moll va dedicar el guardó a la seva dona, Arantza Sarasola, vicepresidenta de Prensa Ibérica: "A mi només em correspon la meitat d’aquesta medalla. Ella és qui dona sentit i equilibri a cada decisió... i a cada pas que faig".

L’editor va recordar els inicis del grup des de la compra el 1978 a les Canàries de La Provincia i Diario Las Palmas i l’any 1986, l’adquisició de Faro de Vigo, degà de la premsa d’Espanya. Avui, el grup el formen 27 diaris.