La immobiliària Visoren ultima 569 pisos de lloguer assequible
Obras en una de las promociones de la inmobiliaria Visoren en Malgrat de Mar (Barcelona). /
El grup immobiliari Visoren té previst entregar, abans de finals del 2026, un total de 569 vivendes de lloguer sostenible, situades a les poblacions de Manresa, Malgrat de Mar, Sant Boi de Llobregat i Sant Joan Despí (totes a la província de Barcelona), a Girona i als municipis alacantins de Sant Joan i de Sant Vicent del Raspeig. La inversió estimada en aquestes operacions ronda els 100 milions d’euros, que l’empresa ha reunit entre fons Next Generation, finançament institucional (l’ICO i l’Institut Català de Finances) i recursos propis.
En concret, la companyia ha obtingut un finançament de 22,7 milions d’euros de les ajudes de la Unió Europea i 70,1 milions més dels préstecs dels dos organismes públics. L’aportació pròpia ha sigut de 8,3 milions més, va indicar l’empresa en un comunicat.
De la totalitat d’habitatges previstos, els de Manresa ja estan entregats, els de Malgrat estan previstos per a després d’estiu, i en els pròxims mesos s’acabaran els de Girona, Sant Boi, Sant Joan Despí, Sant Vicent del Raspeig i Sant Joan.
- Smart City Expo Regenerar la zona nord de l’Hospitalet costarà 350 milions
- Pluges torrencials El temporal descarrega amb força a Catalunya: carreteres i línies de tren tallades i mig centenar de vols cancel·lats
- Feina La polèmica mort d’un jove de 26 anys que va treballar 80 hores en una setmana commociona Corea del Sud
- Ruptura amb el Govern Junts salva del bloqueig lleis vinculades al desemborsament milionari dels fons UE
- Previsió meteorològica Alerta en aquestes comarques de Catalunya per pluges torrencials: a quina hora arribaran les precipitacions
